ما Emoji صوتی دیوانه کننده جدید Google Phone را نخواستیم

Google نمی تواند زمانی را برای اضافه کردن پشتیبانی RCS به Google Voice پیدا کند، اما می دانید که آنها می توانند برای چه زمانی وقت پیدا کنند؟ اضافه کردن صداهای مدفوع به تماس های تلفنی شما امروز که در برنامه Google Phone عرضه می‌شوید، می‌توانید با Emoji صوتی جدید، از درد و رنج یک تماس تلفنی ۷ درجه بالاتر برید.

ایموجی صوتی، چه؟: ممکن است همه اینها گیج کننده ترین شروع یک نوشتن باشد، بنابراین سعی کنید با من همراه باشید. گوگل یک ویژگی ایموجی صوتی را به برنامه Google Phone اضافه کرده است که صداها را برای شخصی که با او تماس دارید پخش می کند و در عین حال انیمیشنی از ایموجی را به شما نشان می دهد. شوخی نمی‌کنم – اگر روی شکلک مدفوع ضربه بزنید، صدای مدفوع پخش می‌شود، صدای گوز برای فرد طرف مقابل پخش می‌شود.

تا جایی که من می دانم، ایموجی صوتی جدید یک ویژگی اعلام نشده است. با این حال، آنها در نسخه بتا برنامه Google Phone در Pixel 8 Pro من از طریق بیلد ۱۲۸٫۰٫۶۲۸۱۷۵۰۴۴ بسیار زنده هستند.

ما Emoji صوتی دیوانه کننده جدید Google Phone را نخواستیم

برای دسترسی به آن، ابتدا وارد برنامه Google Phone می‌شوید، روی منوی ۳ نقطه‌ای در بالا ضربه می‌زنید، وارد تنظیمات می‌شوید و سپس به دنبال Emoji صوتی می‌گردید تا مطمئن شوید که فعال است. پس از روشن شدن، فقط با یک نفر تماس بگیرید و می بینید که میانبری برای Emoji صوتی در صفحه تماس ظاهر می شود. می‌توانید هنگام تماس روی آن ضربه بزنید تا یک شکلک انتخاب کنید تا صداها را برای افراد پخش کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد گوگل به کف زدن، صورت خنده-گریه، کنفتی پاپر، چهره غمگین، مدفوع و طبل محدود شده است. حدس می‌زنم همیشه می‌توانستند چیزهای بیشتری اضافه کنند.

صدای مدفوع، دوستان.

لینک گوگل پلی: تلفن توسط گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/30/google-phone-gets-audio-emoji/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *