متا اکانت های Oculus را در پایان ماه حذف می کند

صاحبان Meta Quest کمی بیش از سه هفته فرصت دارند تا مطمئن شوند که حساب های قدیمی Oculus خود را به یک Meta منتقل کرده اند.

در ۲۹ مارس، Meta تمام حساب‌های Oculus و همه برنامه‌ها، اعتبار فروشگاه مرتبط، دستاوردها و لیست دوستان را حذف خواهد کرد. پس از آن تاریخ، از بین خواهد رفت مگر اینکه کاربران با استفاده از آدرس ایمیل موجود در حساب Oculus خود به یک حساب متا مهاجرت کنند.

متا ایمیل هایی را برای صاحبان Meta Quest ارسال کرده است تا مهلت (از طریق آستانه، پس از تغییر تدریجی از حساب های Oculus، که به حساب های فیس بوک مرتبط هستند، به حساب های متا مبتنی بر ایمیل.


متا اکانت های Oculus را در پایان ماه حذف می کندپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

در آگوست ۲۰۲۰، متا اعلام کرد همه کاربران Quest به یک حساب کاربری فیس بوک نیاز دارند به منظور استفاده از هدست های خود تا ۱ ژانویه ۲۰۲۳٫ پس از اینکه مردم گزارش دادند که حساب Oculus خود را با یک حساب تازه ایجاد شده فیس بوک ادغام کرده اند، اساساً هدست های خود را آجری کردندمتا a را معرفی کرد سیستم حساب جدید در آگوست ۲۰۲۲، به مردم این امکان را می دهد که از الزامات حساب فیس بوک دور بزنند.

بنابراین، اگر هدست Oculus Rift یا Meta Quest دارید و چند سالی است که از آن استفاده نکرده‌اید، این تغییر ممکن است روی شما تأثیر بگذارد، به خصوص اگر می‌خواهید بازی‌هایی را که خریداری کرده‌اید نگه دارید و اعتبار ذخیره کنید. ارزش آن را دارد که صندوق ورودی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ایمیلی از متا دریافت کرده‌اید یا می‌توانید مستقیماً به وب سایت متا برای ایجاد یک حساب متا


منبع: https://www.eurogamer.net/meta-deleting-oculus-accounts-at-the-end-of-the-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *