گوگل پیکسل از عکس های Ultra HDR اینستاگرام پشتیبانی می کند

پیکسل ۷، پیکسل ۸ و پیکسل فولد عکس‌های Ultra HDR را در اینستاگرام با رنگ و کنتراست گسترده به اشتراک گذاشته و مشاهده می‌کنند.

به زودی دستگاه های پیکسل گوگل قادر خواهند بود تصاویر Ultra HDR را در اینستاگرام آپلود و مشاهده کنند. این بخشی از گوگل است کاهش ویژگی مارس که از امروز برای تلفن‌های Pixel 7، Pixel 8 و Pixel Fold پشتیبانی می‌شود، در حالی که در انجمن پشتیبانی Google پست کنید برای Pixels می‌گوید این به‌روزرسانی از هفته آینده برای اپراتورهای ایالات متحده منتشر می‌شود.

گلکسی S24 سامسونگ بود برای اولین بار از عکس های Ultra HDR پشتیبانی می کند در اینستاگرام، به شما این امکان را می دهد که عکس های گرفته شده با دوربین ارتقا یافته دستگاه را با رنگ و کنتراست کامل به نمایش بگذارید. اما اکنون، دارندگان پیکسل به زودی می توانند همین کار را انجام دهند و همچنین ویدیوهای ۱۰ بیتی HDR را ضبط کرده و در حلقه های اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

کاهش ویژگی هفته آینده نیز به همراه خواهد داشت دایره برای جستجو به پیکسل ۷ و ۷ پرو. این ویژگی به شما این امکان را می دهد روی نوار ناوبری به مدت طولانی فشار دهید و سپس دور کلمات یا تصاویری که می خواهید در گوگل جستجو کنید، یک دایره بکشید. دایره به جستجو آمد S24 و پیکسل ۸ اوایل امسال

اسکرین شات ویژگی جدید غربالگری تماس Google را نشان می‌دهد که می‌توانید وقتی تماس‌گیرنده خاموش است از آن استفاده کنید
در اینجا نحوه نمایش پیام جدید غربالگری تماس در Pixel آمده است.
تصویر: گوگل

گوگل در حال گسترش آن است غربالگری تماس های موجود ویژگی ها نیز این ابزاری را اضافه می‌کند که می‌توانید وقتی تماس‌گیرنده خاموش است از آن استفاده کنید – اما فقط به زبان انگلیسی برای کاربران ایالات متحده. با ضربه زدن روی تراشه جدید «hello»، «دستیار Google» از تماس‌گیرنده می‌خواهد شروع به صحبت کند تا بفهمد چرا تماس می‌گیرد. دستیار Google همچنین می‌تواند به تماس‌گیرنده اطلاع دهد که اگر نمی‌توانید فوراً به تماس غربال‌شده پاسخ دهید صبر کند. این ابزار برای Pixel 6 یا دستگاه های جدیدتر و همچنین Pixel Fold عرضه می شود.

در نهایت، ویژگی های جدید ردیابی سلامت به Pixel Watch اصلی می‌رسد در حال اضافه کردن پشتیبانی برای تمرینات سرعت، تمرین ناحیه قلب، حالت تمرین خودکار و موارد دیگر هستند.

به‌روزرسانی در ۴ مارس، ساعت ۱۴:۲۱ به وقت شرقی: جزئیات در دسترس بودن اضافه شده است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/4/24090244/google-pixel-ultra-hdr-instagram-march-feature-drop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *