متا ۶۰ مدیر برنامه فنی اینستاگرام را اخراج کرد

زمانی که مارک زاکربرگ سال گذشته اعلام کرد که متا ۱۰۰۰۰ کارگر خود را اخراج می کند، سال ۲۰۲۳ را به عنوان یک "سال بهره وری" تعریف شده با حذف لایه های مدیریت میانی برای ایجاد یک "سازمان لاغرتر" معلوم شد که این شرکت هنوز بازسازی سازمان خود را انجام نداده است. مطابق با بیزینس اینسایدرمتا اخیراً به حداقل ۶۰ کارمند خود در اینستاگرام گفته است که موقعیت آنها را به کلی حذف می کند. کارمندان آسیب دیده مدیران برنامه های فنی، افرادی هستند که بین کارگران فناوری متا، از جمله مهندسان آن، و مدیران محصول سطح بالاتر وارد می شوند.

بر اساس پست‌هایی که در Blind، برنامه‌ای برای کارمندان فناوری، و لینکدین که توسط انتشارات مشاهده می‌شود، به کارگرانی که شغل خود را از دست می‌دهند، فرصت مصاحبه داده می‌شود تا برای موقعیتی به عنوان مدیر محصول در نظر گرفته شوند. تا ماه مارس، آنهایی که تصمیم به ترک را گرفتند یا نقش جدیدی به آنها داده نشد، دیگر با متا کار نخواهند داشت. شرکت ۱۱۰۰۰ شغل را کاهش داد در پاییز ۲۰۲۲ علاوه بر ۱۰۰۰۰ کارگری که سال گذشته در تلاش برای کاهش هزینه ها اخراج شد. همچنین یک تعلیق استخدام صادر کرد و هزاران نقش باز را که در ابتدا برای آنها استخدام می کرد، بست.

"یک سازمان لاغرتر بالاترین اولویت های خود را سریعتر اجرا می کند. مردم بهره وری بیشتری خواهند داشت و کارشان سرگرم کننده تر و رضایت بخش تر خواهد بود." زاکربرگ سال گذشته گفت. مشخص نیست که آیا متا قبلاً توقف استخدام خود را لغو کرده است یا خیر، اما انتظار می‌رود که این کار را تنها پس از بازسازی انجام دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/meta-reportedly-laid-off-60-technical-program-managers-at-instagram-095558424.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/meta-reportedly-laid-off-60-technical-program-managers-at-instagram-095558424.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *