نورهای جدید Nanoleaf بسیار زیبا هستند، اما نرم افزار همگام سازی موسیقی آن یک دزد واقعی نمایش است.

در حالی که CES 2024 سخت‌افزار جدید و هیجان‌انگیزی بسیار سنگین است، ما امسال از نرم‌افزارهای جدید و عالی برخوردار شدیم – و برای من شخصاً هیچ‌یک هیجان‌انگیزتر از نرم‌افزار جدید ارکستراتور Nanoleaf نیست.

Nanoleaf از عرضه بهار ۲۰۲۴ به همراه خبر داد اخبار چراغ های فضای باز جدیدش (که در CES هم دیدم و هستن جذاب، نرم افزار را به عنوان ارائه “تجربه صوتی و تصویری در زمان واقعی” توصیف می کند.

اعتراف می کنم، در ابتدا شک داشتم. این آسان‌ترین نرم‌افزار برای انجام خوب نیست، و بسیار جاه‌طلبانه است، اما از آنجایی که در CES زمان زیادی با این نرم‌افزار گذرانده‌ام، به جرات می‌توانم بگویم که یکی از هیجان‌انگیزترین نرم‌افزارها است. چراغ هوشمند تحولات امسال

ضرب را وارد کن

انصافاً، چند تولیدکننده نور هوشمند وجود دارند که نرم‌افزارهایی را ارائه می‌دهند که به طور هوشمندانه موسیقی را تفسیر می‌کنند، اما بسیاری از این نرم‌افزارها به سادگی حرکات یا ضربان‌هایی را در نمایه نور انتخابی شما ایجاد می‌کنند یا ممکن است صحنه‌ای نسبتاً نهفته با واکنش رنگ ایجاد کنند. اما بسیار نادر است که هر دو را ارائه دهند.

به علاوه، به استثنای ادغام اسپاتیفای Philips Hue، اکثر تفسیرهای موسیقی در چراغ های هوشمند از میکروفون های کوچک روی دستگاه استفاده می کنند که به راحتی با صدای محیط اشتباه گرفته می شوند.

همه اینها با معرفی ارکستراتور، موتور جدید تفسیر موسیقی مبتنی بر دسکتاپ Nanoleaf، که در واقع خود موسیقی را تجزیه و تحلیل می کند تا یک نمایش نوری جامع با دستگاه های شما ایجاد کند، تغییر خواهد کرد. Orchestrator نه تنها می تواند یک پالت رنگی را بر اساس حال و هوای آهنگ ایجاد کند، بلکه به شما امکان می دهد نورهایی را که به کدام قسمت از آهنگ پاسخ می دهند سفارشی کنید.

بنابراین، برای مثال، می‌توانید لامپ‌های خود را طوری تنظیم کنید که به خط بیس واکنش نشان دهند، در حالی که پنل‌های نور هوشمند شما به میانه‌ها یا بلندی‌های یک مسیر پاسخ می‌دهند. شما همچنین می توانید پالت دلخواه خود را نیز انتخاب کنید.

نورهای جدید Nanoleaf بسیار زیبا هستند، اما نرم افزار همگام سازی موسیقی آن یک دزد واقعی نمایش است.

(اعتبار تصویر: آینده)

برقص! بوگی عجب و…

شریک زندگی من یک تهیه کننده موسیقی است، بنابراین وقتی از مجموعه نمایشی Nanoleaf بازدید کردم، به سرعت یکی از آهنگ های تکنو chillscape او را راه اندازی کردم. Spotify برای تست کردن از طریق ارکستراتور، نورها حال و هوای آن را به یک نمایش نور آبی روشن و سفید و به سرعت تپنده تبدیل کردند که واقعاً نفس گیر بود. و نه فقط به این دلیل که من طرفدار شماره یک شریک زندگیم هستم.

برای اینکه ببینیم این نرم‌افزار چقدر تنوع ارائه می‌کند، یک آهنگ محیطی آرامش‌بخش را نیز اجرا کردیم که ارکستراتور آن را به نور زرد گرم با یک حرکت لرزان آرام و آرام تبدیل کرد.

در زمان نگارش، Orchestrator یک تجربه انحصاری دسکتاپ است که با اپلیکیشن Nanoleaf Desktop سازگار است و از طیف صوتی خروجی دستگاه شما برای تولید خودکار نمایش های نوری فوق العاده بهره می برد.

الف را مشخص می کند عمده به نرم‌افزار Rhythm موجود Nanoleaf ارتقا دهید، و این بهترین نرم‌افزار تفسیر صوتی است که تا به حال دیده‌ام و در دسترس مصرف‌کنندگان است.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-lights/nanoleafs-new-lights-are-gorgeous-but-its-music-syncing-software-is-a-real-show-stealer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *