مجموعه پاییز MLB The Show 23 بهترین محتوای امسال را در فصل خارج از فصل در ۲۱ دسامبر – PlayStation.Blog ارائه می کند.

از ۲۱ دسامبر، تمام بهترین محتوای موجود در فصل ۶ را باز کنید و هر مجموعه قبلی را دوباره واجد شرایط بازی کنید MLB The Show 23. ترکیب های خود را از ست های ۱ تا ۵ ایجاد کنید و بهترین تیم تاریخ خود را از هر آیتم بازیکن موجود در MLB The Show 23 ایجاد کنید.

مجموعه پاییز MLB The Show 23 بهترین محتوای امسال را در فصل خارج از فصل در ۲۱ دسامبر – PlayStation.Blog ارائه می کند.

مجموعه Snapshot را با آیتم های بازیکنان سری Signature ترکیب کنید، یا سری Kaiju مورد علاقه خود را با آیتم های پخش کننده سری Charisma گرد هم بیاورید تا بهترین ترکیب خود را برای بازی در Diamond Dynasty ایجاد کنید. فصل ۶ شانس شما برای ایجاد یک تیم از ترجیحی ترین آیتم های بازیکن خود در MLB The Show 23 است.


ترکیب پاییزی MLB The Show 23 بهترین محتوای امسال را در فصل خارج از فصل در 21 دسامبر به ارمغان می آورد.

پس از فصل: برنامه سری جهانی

سری جهانی MLB 2023 به طرز شگفت انگیزی به پایان رسید و علیرغم تلاش های آریزونا دایموندبک، تگزاس رنجرز پیروز ظاهر شد. در حالی که ممکن است تمام هیاهوهای سری جهانی به پایان رسیده باشد، MLB The Show 23 به شما امکان می دهد تمام اجراهای به یاد ماندنی این مجموعه را در پست فصل: برنامه سری جهانی با لحظات کامل، ماموریت ها، نقشه فتح و تبادل اختیاری دوباره تجربه کنید. و مجموعه برای اضافه کردن بازیکنان حرفه ای پس از فصل مانند Milestone Series Ketel Marte و ۲۰۲۳ Postseason Series Corey Seager به ترکیب خود.

برای کسب جوایز شگفت‌انگیز و حفظ لذت لیگ‌های بزرگ تا مدت‌ها پس از پایان فصل با MLB The Show 23، تجربه‌ی فصل پست MLB را در همه برنامه‌های پس‌فصل، از جمله برنامه سری جهانی، دوباره زنده کنید.

فصل ۵ بهترین سری ۲۰۲۳ را ارائه می کند

فصل ۵ پخش زنده است و برخی از بهترین محتواها و جوایز را به طور مستقیم در دستان شما قرار می دهد. از Team Affinity 5 و Ranked 8 Program گرفته تا مسابقات لیگ ملی و لیگ آمریکا، بازیکنان مورد علاقه خود را در Finest Series کاملاً جدید ۲۰۲۳ پیدا خواهید کرد.

Finest Series 2023 دارای بازیکنانی است که به عنوان برخی از تأثیرگذارترین بازیکنان فصل ۲۰۲۳ شناخته می شوند. این بهترین آیتم های بازیکن را پیدا کنید و با کاوش در حالت های مورد علاقه خود در طول فصل ۵ در MLB The Show 23، آنها را به تیم Diamond Dynasty خود اضافه کنید.

* اتصال به اینترنت برای به روز رسانی و پاداش مورد نیاز است.
** بازی چند نفره آنلاین به اشتراک پلی استیشن پلاس نیاز دارد. PS Plus مشمول یک هزینه اشتراک مکرر است که تا زمان لغو به صورت خودکار دریافت می شود. شرایط کامل: play.st/psplus-usageterms.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/17/mlb-the-show-23s-fall-lineup-brings-this-years-best-content-to-the-offseason-on-dec-21/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *