Modder Dark Souls را تبدیل به یک کابوس پیکسلی و یکپارچهسازی با سیستمعامل می کند

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که بازگشت به سال ۱۹۹۹ چه حسی دارد، PSX خود را بوت می کنید و در یک دیسک Dark Souls ظاهر می شوید، سپس بزرگگرامکرکرکر را تغییر دهید. Nexus Mods شما را با Pixel Souls: Demastered پوشانده است.

این مد، Dark Souls Remastered را می گیرد و بافت ها را با پیکسل آرت بر اساس بافت های بازی اصلی جایگزین می کند، کیفیت مدل را کاهش می دهد، و کیفیت موسیقی و جلوه های صوتی را برای یک حس سرگرم کننده، تا حدودی نفرین شده، «رترو» کاهش می دهد.

دمیک ها و دمسترها دارند رونق دیده است طی چند سال گذشته، Dark Souls اکنون به بازی‌هایی مانند سایر بازی‌های FromSoftware می‌پیوندد، از جمله خونی و حلقه الدن برای دریافت درمان lo-fi.


تریلر Pixel Souls: Demastered

کار زیادی برای ساختن هر دارایی در Pixel Souls: Demastered انجام شده است. Greatgramcracker از الگوریتم سفارشی خود برای تبدیل بافت های بازی به پیکسل آرت استفاده کرد که شامل کاهش مقیاس هر تصویر و سپس تغییر اندازه آنها برای قرار دادن مدل های صحیح بود. صدا با پروژه‌های Dark Souls FMOD توسط همکار Modder HotPocketRemix استخراج و بازسازی شد. برای ایجاد این مد از هوش مصنوعی استفاده نشده است، greatgramcracker نیز اضافه کرده است.


Modder Dark Souls را تبدیل به یک کابوس پیکسلی و یکپارچهسازی با سیستمعامل می کند


اولین بازیکنان بدن در مد Dark Souls Pixel Souls: Demastered ملاقات می کنند

تصاویری از Pixel Souls: Demastered | اعتبار تصویر: thegreatgramcracker

تریلر به تنهایی دلچسب است، به خصوص زمانی که کیفیت صدای پایین‌تر شروع می‌شود. متأسفانه، Pixel Souls فقط با Dark Souls Remastered سازگار است و نه Prepare To Die Edition، چیزی که من در کتابخانه Steam خود دارم. بله، من در نظر دارم بازی را بخرم تا بتوانم این مد را امتحان کنم.

اگر مانند من، این موضوع به شما احساس نوستالژی داده است، اما مالک Dark Souls Remastered بر روی رایانه شخصی نیستید، مخالفان زیادی برای لذت بردن وجود دارد. علاوه بر Bloodborne و Elden Ring که قبلاً ذکر شد، دعواهای طرفدارانی نیز وجود دارد Resident Evil 0، بازی Resident Evil 4و فضای مرده بیرون وجود دارد. سال آینده، عالی است کارت خونی منتشر می شود، و از زمانی که این پروژه را دیدیم، برای آن هیجان زده بودم آلمان در حال رانش روی ویلچر موتوری اش


منبع: https://www.eurogamer.net/modder-demasters-dark-souls-into-pixel-retro-nightmare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *