محبوب‌ترین جستجوهای Google در سال ۲۰۲۳ – از جمله آهنگ‌هایی که بیشتر زمزمه کرده‌ایم

گوگل فاش کرده است جستجوهای برتر برای سال ۲۰۲۳ در دسته بندی های مختلف، که شامل بیشترین جستجو برای فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و موارد دیگر می شود.

بنابراین، بیایید با دنیای فیلم شروع کنیم، با فیلمی که بیشتر از همه در گوگل جستجو شد باربی – که فقط لبه زد اوپنهایمر (شاید حدس زده باشید که با توجه به کل چیز «باربنهایمر» در مرحله دوم قرار خواهد گرفت).

رتبه سوم فیلم بود جوانبه دنبال صدای آزادیو سپس کسب مقام پنجم شد جان ویک: فصل ۴فقط نگه داشتن آواتار: راه آب از پنج نفر برتر

به برنامه های تلویزیونی، جایی که ما داریم آخرین ما به عنوان محبوب ترین جستجو و به دنبال آن چهار شنبه – با توجه به جنجال ایجاد شده توسط دومی (که عالی بود) و ارتباط بازی با اولی (که عالی هم بود).

به دنبال آن داریم جینی و جورجیا، یک تکهو در جایگاه پنجم قرار گرفت کلیدوسکوپ.

در دنیای موسیقی – این همان چیزی است که به ما احساس پیری می دهد – بیشترین آهنگ جستجو شده بود بت یا بت توسط Yoasobi (موسیقی تم از مجموعه انیمیشن اوشی نو کوظاهرا)، سپس آن را در یک شهر کوچک امتحان کنید توسط جیسون آلدین پس از آن سوم شد Bzrp Music Sessions, Vol. 53 (شکیرا و بیزاراپ) نامقدس (سم اسمیت و کیم پتراس) و سپس کوپید (پنجاه پنجاه) در مقام پنجم.

در مورد نوازندگانی که بیشترین جستجو را داشتند، شکیرا، سپس جیسون آلدین (معنای جایگاه او در گروه آهنگ)، جو جوناس، اسمش موث در رتبه چهارم (که خواننده استیو هارول متاسفانه امسال درگذشت) در صدر قرار گرفتند، سپس پپینو دی کاپری.

اینجا را بررسی کنید برای کاهش کامل محبوبیت عبارت جستجوی گوگل در طول سال ۲۰۲۳، که همه موضوعات مختلف، از اخبار گرفته تا ستاره های ورزشی گرفته تا انتخاب های خاص مانند جستجوهای برتر برای موزه ها را پوشش می دهد.


تجزیه و تحلیل: جستجوهای همیشه در حال تغییر ما

کپسول زمان Google Trends

(اعتبار تصویر: گوگل)

همچنین در رابطه با جستجوهای موسیقی، رتبه‌بندی گوگل را برای آهنگ‌های برتر مورد استفاده با قابلیت «هوم برای جستجو» در اختیار داریم، که دو مورد از آن‌ها، به طرز جالبی، توسط Imagine Dragons بودند – استخوان ها در واقع شماره یک بود و مؤمن شماره پنج بت توسط Yoasobi نیز در اینجا (جناسی در نظر گرفته نشده) در شماره سه قرار گرفت.

و در رابطه با فیلم ها، بازیگران برتر جرمی رنر، سپس جنا اورتگا، با ایچیکاوا انوسوکه چهارم در جایگاه سوم، سپس دنی مسترسون و پدرو پاسکال در رتبه پنجم قرار گرفتند (مطمئناً چه کسی باید بالاتر می بود؟).

اگر ما به جستجوهای برتر برای بازی‌ها نیز اشاره نکنیم که جایگاه قطبی در آن حفظ شده است، نادیده گرفته می‌شود میراث هاگوارتزجلوتر از آخرین ما. اتصالات در رتبه سه قرار گرفت و پس از آن میدان جنگ موبایل هندو استارفیلد موفق به کسب مقام پنجم – فقط شکست دادن دروازه بالدر ۳ به مقام ششم رسید.

همچنین شایان ذکر است که گوگل آن را فاش کرد کپسول زمان Trends که به جستجوهای برتر در گذشته نگاه می کند. با استفاده از این، می توانیم ببینیم که، برای مثال، World of Warcraft از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۰، بیشترین جستجو را داشت. ماین کرافت همچنین از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، شش سال متوالی مقام اول را به دست آورد، اما وارکرفت با بازگشت به پوزیشن قطب در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۱، یک بار بالاتر رفت.

مطمئناً مطالب جالبی برای کاوش در اینجا وجود دارد، و احتمالاً این رتبه‌بندی‌های مختلف را کمی از نظر زمان پیدا خواهید کرد. ما مطمئناً انجام دادیم – حالا، محبوب ترین سس در سال ۲۰۰۲ کدام بود…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/internet/the-most-popular-google-searches-of-2023-including-the-songs-we-hummed-the-most

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *