محدودیت موجودی حساب پس انداز کارت اپل به ۱ میلیون دلار افزایش یافت

گلدمن ساکس امروز محدودیت موجودی حساب پس انداز اپل کارت را به ۱ میلیون دلار افزایش داد و دارندگان کارت از طریق ایمیل مطلع شدند.

محدودیت موجودی حساب پس انداز کارت اپل به ۱ میلیون دلار افزایش یافت
از به روز شده قرارداد دارنده کارت اپل کارتلازم الاجرا از ۱ مارس:

حداکثر حد موجودی حساب شما ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار است که بر اساس موجودی فعلی شما (شامل سود و سپرده های نقدی روزانه) است.

حد موجودی قبلی حساب ۲۵۰۰۰۰ دلار بود، که حداکثر مبلغی است که شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) در صورت ورشکستگی گلدمن ساکس پوشش می دهد. هر گونه سپرده بالاتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار، تا سقف ۱ میلیون دلار جدید، در صورت ورشکستگی بانک تحت پوشش FDIC نخواهد بود.

برخی دیگر از حساب‌های پس‌انداز پربازده در ایالات متحده محدودیت‌های موجودی بالاتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، دیگر حساب پس انداز پربازده گلدمن ساکس، مارکوس، حداکثر موجودی ۱ میلیون دلاری را در هر حساب، تا مجموع ۳ میلیون دلار، مجاز می کند.

اپل حساب پس انداز خود را راه اندازی کرد در آوریل ۲۰۲۳، با مشارکت گلدمن ساکس. این حساب را می توان در برنامه کیف پول در آیفون باز و مدیریت کرد و هیچ کارمزد، حداقل سپرده و حداقل نیاز به موجودی ندارد. برای افتتاح حساب باید اپل کارت داشته باشید، مقیم آمریکا باشید و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید.

این حساب به دارندگان Apple Card اجازه می‌دهد تا بابت موجودی برگشت نقدی روزانه خود و وجوهی که از طریق یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash واریز می‌شوند، سود دریافت کنند. حساب پس انداز اپل در حال حاضر ۴٫۵% APY ارائه می دهد پس از افزایش در اواخر ژانویه.

برای باز کردن یک حساب پس انداز در برنامه کیف پول، روی Apple Card خود ضربه بزنید، روی دایره با سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید، روی Daily Cash ضربه بزنید و Set Up Savings را انتخاب کنید.

طبق گزارش ها، گلدمن ساکس در نظر دارد به همکاری خود با اپل پایان دهداما مشخص نیست که چگونه این ممکن است بر اپل کارت و حساب پس انداز تأثیر بگذارد.

(با تشکر، خوزه پرز جونیور!)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/01/apple-card-savings-1-million-limit/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *