مددرهای Dragon's Dogma 2 در حال حذف بحث برانگیز Dragonsplague

جزم اژدها ۲ مددرها روی راه‌هایی برای مقابله با مکانیک بحث‌برانگیز Dragonsplague که پیاده‌های همراه را آلوده می‌کند، کار کرده‌اند.

برای کسانی که نمی دانند، Dragonsplague عفونتی است که از طریق Pawns یا همراهان هوش مصنوعی بازی پخش می شود، اما گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام Pawn ها آلوده شده اند، دشوار است.

بنابراین Modders ترفندهایی برای کمک به بازیکنان برای مقابله با طاعون ایجاد کرده اند.

تریلر اکشن Dragon's Dogma 2 | بازی های PS5در یوتیوب تماشا کنید

را بگیرید مد ضد Dragonsplague از rthomasv3 (مشخص شده توسط VG247). همانطور که از نام پیداست، این یک شمارنده به هر Pawn اضافه می کند تا سطح Dragonsplague آنها را نشان دهد.

دستی است، اما همچنین کمی آشکار با یک عدد قرمز واضح روی سر پیاده شما. این فقط نشان می دهد که اگر پیاده در حزب شما باشد و تسخیر شده باشد.

اگر مایل به اجرای آن هستید، در NexusMods موجود است، حتی اگر تا حدی غوطه ور شدن بازی را بشکند.

سایر مدها اقدامات جدی تری انجام می دهند: rthomasv3 a ایجاد کرده است حالت دوم که به سادگی سیستم Dragonsplague را حذف می کند به طور کامل از بازی نیازی به شمارنده های شماره دار نیست، عفونت فقط وجود ندارد.

در اصل، این مد با نادیده گرفتن بررسی عفونت بازی و اطمینان از شکست تلاش‌های مالکیت کار می‌کند.

یک مد دیگر، از نام های مناسب تیم درمان Dragonsplague، با ارائه درمانی برای همه Pawn ها روی کلید میانبر قابل تنظیم، از عفونت نهایی جلوگیری می کند. به سادگی یک کلید را فشار دهید و همراهان شما درمان می شوند!

خارج از مودینگ بازیکنان Dragon's Dogma 2 راه‌هایی ابداع کرده‌اند تا به دیگران در مورد پیاده‌های آلوده هشدار دهند با هدیه دادن غذای فاسد به صاحبان

چطور با Dragonsplague کنار می آیید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-modders-removing-controversial-dragonsplague?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *