System Shock هکر زن و پایانی جدید در پچ بعدی دریافت می کند

نسخه بازسازی شده System Shock توسط استودیو Nightdive هفته آینده به‌روزرسانی پچ ۱٫۲ خود را دریافت می‌کند و یک هکر زن جدید و پایان بازبینی شده اضافه می‌کند.

هکر زن یک هدف کششی برای Kickstarter بازی بود، در حالی که کل مبارزه نهایی با “مکانیک های جدید و یک جریان منحصر به فرد” بازسازی شده است. پست استیم.

سومین تغییر بزرگ اضافه شدن پشتیبانی از Cloud Sync است، بنابراین بازیکنان می توانند فایل ذخیره خود را در هر پلتفرمی ادامه دهند.

Remake System Shock on Console Announcement Trailer | استودیو Nightdiveدر یوتیوب تماشا کنید

همانطور که بازی مهم است برای عرضه کنسول تنظیم شده است در ۲۱ می در پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری X/S.

نسخه‌های فیزیکی بازی نیز به زودی برای حامیان ارسال می‌شود.

“[Hacker gender choice] استفن کیک، بنیانگذار Nightdive، گفت: هدفی طولانی برای Kickstarter بود، اوه، هفت، هشت سال در حال ساخت. PC Gamer. ما می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را اصلاح کنیم، این فقط یکی از آن چیزهایی بود که می‌دانستیم هیچ نوع تأثیری فوری روی گیم‌پلی نخواهد داشت، اما داشتن این گزینه به نوعی به کیفیت فراگیر بازی می‌افزاید.»

از آنجایی که بازی اول شخص است، گزینه اضافه شده ظریف اما خوشایند است.

کیک جزئیاتی در مورد باس اصلاح شده ارائه نکرد، اما اذعان کرد که این در پاسخ به انتقادات رئیس نهایی اصلی بود که از مکانیک های متفاوتی برای بازی اصلی استفاده می کرد.

لیست بلندبالایی از پیشرفت‌های دیگر در به‌روزرسانی وجود دارد، از جمله نقاط بین ماموریت برای حالت آسان، هوش مصنوعی دشمن و بهینه‌سازی‌های اصلی – از جمله برای Steam Deck. این بالاتر از تغییرات کلی کیفیت زندگی است که می توانید به طور کامل آن را بخوانید بخار.

به روز رسانی در ۱۱ آوریل ارائه می شود.

System Shock در سال گذشته در هنگام عرضه مورد ستایش قرار گرفت. در نهایت، بازسازی System Shock به طور صادقانه یک کلاسیک را بازسازی می کند، بیشتر جذابیت خود را حفظ می کند، همه چیز را با یک شیب ترسناک دوباره قاب می کند، و در نتیجه، آن را برای همه قابل پخش تر می کند. بررسی سیستم شوک.


منبع: https://www.eurogamer.net/system-shock-gets-female-hacker-and-new-ending-in-next-patch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *