مددر Palworld شباهت‌های پوکمون استفاده نشده را به بازی اضافه می‌کند

آ Palworld بازیکن پالس های استفاده نشده را به بازی تغییر داده است، از جمله رینگر مرده Mewtwo که قبلا کشف شده بود.

نژاد دوستان منتشر نشده اوایل این هفته توسط ShameIHaveNoFriends در Nexus Mods آپلود شد. به جای غوطه ور کردن دوستان منتشر نشده در دنیای باز برای مواجه شدن با آنها، باید آنها را با پرورش دوستان موجود به دست آورد.

Dark Mutant، Dragostrophe و Bolt Mane (به عنوان نوع الکتریکی اصلی یا نوع Fire Type) اضافه شده‌اند، و ShameIHaveNoFriends فهرست کرده است که کدام جفت‌های دوست برای بدست آوردن آنها باید پرورش یابند. آنها همچنین این اختیار را داشته اند که به هر Poképal حرکاتی اختصاص دهند تا بتوان از آنها در نبرد استفاده کرد.


مددر Palworld شباهت‌های پوکمون استفاده نشده را به بازی اضافه می‌کندنکات دسترسی اولیه PALWORLD – گرفتن پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!


Zoe نکاتی برای هر کسی که به دنبال تبدیل شدن به بهترین مربی Pal-émon است، دارد.

هر سه این دوستان در فایل‌های Palworld وجود دارند، اما در بازی استفاده نمی‌شوند. هر سه نیز در طراحی هایشان به طرز مشکوکی شبیه پوکمون به نظر می رسند. زمانی که Dark Mutant برای اولین بار در ژانویه کشف شد، بازیکنان به سرعت متوجه شدند شباهت به Mewtwo به عنوان حالت Mega Evolved آن Mega Mewtwo Y. Bolt Mane شباهت زیادی به Luxray دارد، در حالی که Dragostrophe حال و هوای Zekrom را می دهد.


موجود Datamined Palworld Dark Mutant و Pokémon Mega Mewtwo Y.
در اینجا مقایسه ای کنار هم از Dark Mutant و Mega Mewtwo Y. | اعتبار تصویر: PocketPair / Eurogamer

با توجه به اینکه آخرین باری که وجود داشت چقدر خوب پیش رفت مد پوکمون برای Palworldقابل درک است که مددرها ممکن است از قرار دادن موجودات دارای مجوز نینتندو در بازی احتیاط کنند. حالت فوق الذکر به عنوان یک بازگشته است بسته مود “قانونی متمایز”.دارای موش زرد “بدون حق چاپ قانونی”.

Dark Mutant، Dragostrophe و Bolt Mane را می‌توان در یک به‌روزرسانی آینده در بازی در دسترس قرار داد، اگرچه ما فقط در صورتی مطمئن خواهیم شد که توسعه دهنده Pocketpair آن را تأیید کند. Pocketpair در حال حاضر در حال دریافت برنامه های کاربردی برای a برنامه آزمایش بسته Palworldاگرچه توسعه دهنده هشدار داده است که این برنامه “برای بازی رایگان یا تجربه محتوای جدید در اوایل در نظر گرفته نشده است”.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-modder-adds-unused-pokemon-lookalikes-to-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *