مدل‌های رومبا، توضیح داد: راهنمای ۲۰۲۳ برای تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام رومبا را در جمعه سیاه بخرید

Roomba i5، Roomba j7+، و Roomba Combo j9+ با داک روی پس‌زمینه بنفش، سبز و سفید با درخشش

برای افراد بیشتری نسبت به آنچه که شما فکر می کنید “roomba” واقعاً تعجب آور است نیست اصطلاح عمومی برای خلاء ربات. قابلیت تعویض به قلمرو Band-Aid نزدیک شده است، که نشان می دهد تاثیر نمادین iRobot بر دنیای لوازم خانگی کوچک چقدر بوده است.

این را می توان به این واقعیت نسبت داد که iRobot به مدت دو دهه به طور مداوم برخی از قابل اعتمادترین مدل های خلاء ربات را ارائه می دهد. بیش از ۲۰ Roombas از زمان عرضه اولین رومباس در سال ۲۰۰۲ منتشر شده است، اما ردیابی بهترین Roombas ها چندان آشفته نیست، وقتی در نظر بگیرید که تنها تعداد انگشت شماری از آن مدل ها در زمان خرید شما مرتبط هستند.

چگونه می توان تفاوت بین مدل های Roomba را تشخیص داد

به خاطر سپردن تفاوت بین اعداد تصادفی و حروف در عنوان Roomba مطمئناً ضروری نیست. با این حال، چند موضوع طبقه بندی کلی وجود دارد که تشخیص خانواده Roomba را آسان تر می کند.

هنگام خرید یک Roomba، شما واقعاً فقط از بین آنچه ما مجموعه اصلی iRobot می نامیم انتخاب خواهید کرد: گروه سه تا پنج سری Roomba که در حال حاضر در وب سایت iRobot فهرست شده اند. هر Roomba که عنوان آن شامل یک حرف با یک عدد باشد (مانند j9+ یا i5) از یک Roomba با اعداد فقط در عنوان (مانند ۶۹۲) پیشرفته تر است. سری j پیشرفته ترین iRobot در حال حاضر است و پس از آن سری s، سری i و سپس سری ۶۰۰ قرار دارند. علامت مثبت (مانند j9+) نشان می دهد که مدل دارای یک داک خود خالی می شود. سوالات متداول ما را برای جزئیات بیشتر در مورد طبقه بندی Roomba بررسی کنید.

بهترین جاروبرقی رومبا چیست؟

به طور طبیعی، یک Roomba وجود دارد که از نظر فنی “بهترین” است: بهترین در تمیز کردن، بهترین در جهت یابی و بهترین در خودکفایی. اما اینکه Roomba به طور قطعی بهترین است ممکن است بهترین Roomba برای هر خانواده نباشد، به خصوص زمانی که برچسب‌های قیمت وارد عمل می‌شوند. ما یک راهنمای مقایسه Roomba 2023 ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کند دقیقاً مشخص کنید که Roomba برای اندازه خانه، نوع طبقه، موقعیت حیوان خانگی و موارد دیگر بهترین کارایی را دارد. چندین مدل پیش از جمعه سیاه در حال فروش هستندپس قبل از اینکه یکی از آن ها را بخرید این را بخوانید:


منبع: https://mashable.com/roundup/best-roombas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *