نحوه تماشای فوتبال میشیگان و پن استیت به صورت زنده بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV پلان آبی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی FuboTV

این میشیگان تیم های فوتبال پن استیت قرار است در یک مسابقه کنفرانس ده بزرگ در روز شنبه، ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم بیور در پارک دانشگاه، پنسیلوانیا با هم دیدار کنند. این بازی قرار است در ظهر ET آغاز شود.

میشیگان، رتبه ۲ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۹-۰ و ۶-۰ در Big Ten وارد مسابقه می شود. اخیرا، میشیگان در ۴ نوامبر ۴۱-۱۳ پوردو را شکست داد. شماره ۹-رتبه ایالت پن در مجموع ۸-۱ و ۵-۱ در ده بزرگ وارد مسابقه می شود. در ۴ نوامبر، پن استیت ۵۱-۱۵ مریلند را شکست داد. با ورود به شنبه، میشیگان پیشتاز سری تمام دوران ۱۶-۱۰ در مقابل پن استیت است.

جیم هاربا سرمربی فوتبال میشیگان است. جیمز فرانکلین سرمربی تیم فوتبال پن استیت است.

زمان و شبکه آغاز بازی فوتبال میشیگان و پن استیت

بازی فوتبال میشیگان و پن استیت برای شروع ظهر ET در FOX در روز شنبه، ۱۱ نوامبر برنامه ریزی شده است. پخش کنندگان FOX برنامه ریزی شده اند گاس جانسون (بازی به بازی)، جوئل کلات (تحلیلگر)، و جنی تافت (خبرنگار حاشیه).

بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای، برخی از گزینه‌ها برای تماشای بازی فوتبال میشیگان علیه ایالت پن از طریق پخش زنده آنلاین شامل FuboTV و Sling هستند.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال میشیگان در مقابل پن استیت

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای باید یک سرویس پخش را انتخاب کنید. برای بازی فوتبال پن استیت و میشیگان در FOX، در اینجا بهترین خدمات پخش جریانی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح آبی اسلینگ

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



FOX در Sling TV در بازارهای منتخب موجود است. اینها شامل آتلانتا، آستین، شیکاگو، دالاس/فورث ورث، دیترویت، گینزویل، هیوستون، لس آنجلس، میلواکی، مینیاپولیس، نیویورک، اورلاندو، فیلادلفیا، فینیکس، سانفرانسیسکو، سیاتل، تامپا، و واشنگتن دی سی هستند.

اگر در یکی از آن بازارها نیستید، دریافت Sling TV به شما کمکی نمی‌کند تا بازی فوتبال میشیگان و پن استیت را تماشا کنید.

اگر در یکی از آن بازارها هستید، دریافت Sling TV برای بازی فوتبال میشیگان و پن استیت برای شما مفید است. شما به Blue Plan نیاز دارید که ۲۰ دلار برای ماه اول و ۴۰ دلار برای ماه های بعدی است.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه



از وب سایت FuboTV دیدن کنید تا ببینید آیا کد پستی شما شامل پخش FOX است یا خیر. اگر خوش شانس هستید، می توانید FOX را با طرح FuboTV Pro دریافت کنید که ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

FuboTV همچنین دارای یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه است. همچنین بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیون زنده و امکان تماشای همزمان روی ۱۰ صفحه را ارائه می دهد.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-michigan-vs-penn-state-football-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *