مدل‌های مک بوک ایر M3 اکنون برای تحویل در همان روز در دسترس هستند

از امروز، اپل به روز شده است مک بوک ایر مدل‌های دارای تراشه‌های M3 برای تحویل در همان روز یا روز بعد در فروشگاه‌های اپل در دسترس هستند، بدون نیاز به پیش‌سفارش. سفارشات آنلاین نیز از امروز به دست مشتریان می رسد.

مدل‌های مک بوک ایر M3 اکنون برای تحویل در همان روز در دسترس هستند
مشتریان در سراسر ایالات متحده، کانادا، اروپا، آسیا و سایر مناطق اکنون می توانند سفارش خود را در وب سایت اپل یا در فروشگاه اپل برنامه و ترتیب برای تحویل در فروشگاه در محل خرده فروشی محلی.

برای سفارش محصول با پیکاپ اپل استور، محصول را به کیف خود در Apple.com اضافه کنید، به تسویه حساب ادامه دهید، گزینه “من آن را برمی دارم” را انتخاب کنید، کد پستی خود را وارد کنید، مکان موجود در فروشگاه اپل را انتخاب کنید و انتخاب کنید. تاریخ تحویل پرداخت به صورت آنلاین انجام می شود و ممکن است هنگام تحویل گرفتن کارت شناسایی عکس دار معتبر صادر شده توسط دولت و شماره سفارش مورد نیاز باشد.

علاوه بر تراشه M3، مدل‌های جدید مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی دارای Wi-Fi 6E، حالت‌های میکروفون جداسازی صدا و طیف گسترده، وضوح صدای بهبود یافته در تماس‌های صوتی و تصویری، و پوشش مقاوم‌تر در برابر اثرانگشت هستند. گزینه رنگ نیمه شب آنها همچنین اکنون از دو نمایشگر خارجی در هنگام بسته بودن درب لپ‌تاپ پشتیبانی می‌کنند که از یک نمایشگر خارجی در مدل‌های سیلیکونی قبلی اپل افزایش یافته است.

هیچ تغییر بزرگی در طراحی خارجی در مدل‌های مک‌بوک ایر M3 که همچنان در رنگ‌های Midnight، Starlight، Space Grey و Silver در دسترس هستند، وجود ندارد. قیمت مک بوک ایر ۱۳ اینچی از ۱۰۹۹ دلار و مک بوک ایر ۱۵ اینچی از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود.

جمع بندی های مرتبط: مک بوک ایر
انجمن های مرتبط: مک بوک ایر


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/08/m3-macbook-air-now-available/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *