مدیر‌عامل اپل عرضه هدست ویژن پرو را با آیفون مقایسه کرد

به‌گزارش بلومبرگ، تیم کوک، مدیر‌عامل اپل، یادداشتی برای کارمندان این شرکت ارسال و از آن‌ها به‌دلیل کار روی هدست واقعیت مجازی اپل تشکر کرد.

تیم کوک در یادداشت جدیدش، ویژن پرو را با مک بوک، گوشی آیفون، آیپد و اپل واچ مقایسه کرد و گفت این هدست به «محصولات پیش‌گامانه» اپل می‌پیوندد؛ محصولاتی که اپل را تعریف کرده‌اند و ویژن پرو می‌تواند نقطه‌عطفی در عرصه‌ی فناوری باشد.

تیم کوک هم‌زمان‌ با عرضه‌ی ویژن پرو، وارد فروشگاه بزرگ اپل در منهتن نیویورک شد و گفت: «تماشای افرادی که برای اولین‌بار ویژن پرو را امتحان می‌کنند و می‌بینند که ناممکن ممکن شده، باورنکردنی است.» مدیر‌عامل اپل در‌ادامه اضافه کرد که این آغاز حوزه‌ی رایانش فضایی است و همچنان شگفتی‌های زیادی در راه‌اند.

تیم کوک در مصاحبه‌ با برنامه‌ی Good Morning America، تأثیری را توضیح داد که فکر می‌کند ویژن پرو خواهد گذاشت. او گفت: «آیفون ما را با رایانش موبایل و مک ما را با رایانش شخصی آشنا کرد؛ اما ویژن پرو اولین کامپیوتر فضایی است. مردم به روش‌های مختلف با آن تعامل خواهند کرد.»

مقاله‌های مرتبط

مدیرعامل اپل در‌ادامه گفت: «یک شرکت فقط تعداد کمی از این‌ها را دارد. اکثر شرکت‌ها هیچ‌کدام را ندارند. ما مک، آیپاد، آیپد، آیفون و اپل واچ را داشتیم و اکنون ویژن پرو اینجا است. این یکی از آن لحظات است.» این جملات ما را به‌یاد زمانی می‌اندازد که استیو جابز آیفون را رونمایی کرد و شگفتی همگان را برانگیخت.

درباره‌ی قیمت، کوک توضیح داد که این فناوریِ امروز، متعلق به فردا است و ۵۰۰۰ پتنت دارد. از‌نظر مدیرعامل اپل، قیمت هدست واقعیت مجازی این شرکت منطقی و مناسب است.


منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/416164-tim-cook-vision-pro-moment/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *