بله، Stake از طریق Steam به رایانه شخصی می آید

سیم‌کارت اسکیت‌برد رایگان برای بازی آینده، Skate، بر روی رایانه شخصی از طریق Steam در دسترس خواهد بود.

این خبر توسط نویسنده خلاق اصلی Cuz Parry تأیید شد و فاش کرد که بازی اسکیت مورد علاقه طرفداران برای اولین بار از طریق Steam برای رایانه شخصی در یک ویدیوی پرسش و پاسخ که چند روز قبل از تعطیلات در یوتیوب منتشر شده است، منتشر خواهد شد.


بله، Stake از طریق Steam به رایانه شخصی می آیدما نظرات شما را می خوانیم.


ما نظرات شما را می خوانیم

مانند PC Gamer اشاره می‌کند، این خبر در آن زمان تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت، بنابراین تنها زمانی که تیم رسانه‌های اجتماعی تایید کرد که “مطمئن شد اعلام کند اسکیت برای بازیکنان رایانه شخصی در Steam در دسترس خواهد بود” در اوایل این هفته بود که اخبار شروع به انتشار کرد.

هر چند، می ترسم که این ما را به تاریخ انتشار نزدیکتر نکرده است. با این حال، پری فاش کرد که آزمایش کنسول “زمانی” اواخر امسال آغاز خواهد شد و “۱۰۰ درصد” مطمئن بود که Skate قبل از سال ۲۰۵۰ عرضه خواهد شد.

سال گذشته در همین زمان، EA تایید کرد اسکیت لوت باکس پولی نداشت و پولی به برد نمی شدو همچنین اصرار داشت که “هیچ منطقه نقشه قفل شده در پشت دیوار پرداخت، هیچ لوت باکس پولی و هیچ مزیت گیم پلی پولی وجود نخواهد داشت”.

البته این کار فضایی را برای لوت باکس‌های مرتبط با ارزهای درون بازی باز می‌کند، اما طبق گزارش‌ها، نمی‌توانید آنها را با پول واقعی خود خریداری کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/yes-stake-is-coming-to-pc-via-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *