مدیر اجرایی سامسونگ می گوید: چیزی به نام تصویر واقعی وجود ندارد

سامسونگ در مورد ویرایش عکس با هوش مصنوعی تاکید می کند: “صنعت باید مسئولیت پذیر باشد و باید تنظیم شود.”

سامسونگ چگونه از خود در برابر این تصور که دوربین های گوشی هایش عکس های تقلبی هوش مصنوعی را بیرون می اندازند، دفاع می کند نه تنها ماهاما بیشتر هر چیز دیگری که دوست دارید آنها را هدف قرار دهید این روزها؟ برای شروع، رئیس محصول شرکت این را می گوید هر عکس جعلی است

پاتریک چومت EVP سامسونگ گفت TechRadar به تازگی:

یک ویدیوی بسیار زیبا توسط مارکز براونلی در سال گذشته در تصویر ماه وجود داشت. همه می گفتند: “جعلی است؟” جعلی نیست؟ بحثی در مورد اینکه چه چیزی یک تصویر واقعی را تشکیل می دهد وجود داشت. و در واقع چیزی به نام تصویر واقعی وجود ندارد. به محض اینکه سنسورهایی برای گرفتن چیزی دارید، دوباره تولید می کنید [what you’re seeing]، و هیچ معنایی ندارد. هیچ تصویر واقعی وجود ندارد. می‌توانید با گفتن «من آن عکس را گرفتم» یک تصویر واقعی را تعریف کنید، اما اگر از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی زوم، فوکوس خودکار، صحنه استفاده کرده‌اید، آیا این تصویر واقعی است؟ یا همش فیلتره؟ هیچ تصویر واقعی وجود ندارد، نقطه پایان.

در حالی که من انتظار دارم بیش از چند عکاس از این ایده که یک عکس “هیچ معنایی ندارد” آزرده شوند، او یک نکته دارد: عکس چیست؟واقعا؟ این سوالی است که ما در حال بررسی آن بوده ایم آستانه و The Vergecast سال‌هاست که شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و سامسونگ به‌طور فزاینده‌ای چندین فریم را در چندین دوربین ترکیب می‌کنند تا تصاویر نهایی گوشی هوشمند خود را در میان تکنیک‌های دیگر تولید کنند.

اکنون، البته، ظهور هوش مصنوعی مولد واقعی است بحث را به سر می برد – و سامسونگ گلکسی اس ۲۴ جدید و S24 Ultra جدیدترین گوشی هایی هستند که این ویژگی را به بازار عرضه کرده اند.

برداشت Chomet کمی بیشتر از “هیچ چیز درست نیست، همه چیز مجاز است” در خود دارد. او گفت TechRadar که صنعت میکند باید تنظیم شود، دولت ها حق دارند نگران باشند و سامسونگ قصد کمک دارد.

در همین حال، او می‌گوید استراتژی سامسونگ این است که به مصرف‌کنندگان دو چیز بدهد: راهی برای ثبت «لحظه» و راهی برای ایجاد «واقعیت جدید». او می‌گوید هر دو از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند – اما دومی واترمارک و ابرداده دریافت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مردم تفاوت را درک می‌کنند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/2/24059955/samsung-no-such-thing-as-real-photo-ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *