مدیر عامل HBO اذعان کرد که از حساب‌های جعلی توییتر، از جمله یکی از مادران وگان تگزاسی به نام کلی، برای ترول کردن منتقدانی استفاده کرده است که نقدهای منفی از خود به جای گذاشته‌اند.

کیسی بلویز، مدیر اچ‌بی‌او، با پیراهن چهارخانه بنفش و ژاکت قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای روی سکو با آرم HBO

کیسی بلویز روز پنجشنبه اعتراف کرد که از حساب‌های توئیتر جعلی برای پاسخ به نقدهای منفی منتقدان از برنامه‌های HBO استفاده کرده است.

جف کراویتز/FilmMagic برای HBO



  • مدیرعامل اچ‌بی‌او اعتراف کرد که از حساب‌های جعلی توییتر برای پاسخ به منتقدان استفاده کرده است بررسی های منفی.
  • کیسی بلویز آن را “یک ایده بسیار بسیار احمقانه برای تخلیه ناامیدی من” در Variety نامید.
  • یکی از اکانت های جعلی مربوط به یک مادر جعلی تگزاسی به نام کلی شپرد بود.
تبلیغات

تبلیغات

شما رئیس HBO را هم می شناسید کیسی بلویزاما او از چند نام مستعار مختلف در X استفاده می کند که قبلاً توییتر نامیده می شد.

بلویز روز پنجشنبه اعتراف کرد که برای بررسی نظرات منفی منتقدان، حساب‌های توییتری مخفی ساخته است برنامه نویسی HBO.

بلویز گفت: “برای کسانی از شما که من را می شناسید، می دانید که من یک مدیر برنامه نویسی هستم که بسیار علاقه مند به نمایش هایی هستم که تصمیم داریم اجرا کنیم. و افرادی که آنها را انجام می دهند و افرادی که روی آنها کار می کنند.” یک رویداد تبلیغاتی نیویورک برای HBO و Maxمطابق با تنوع. “من می‌خواهم نمایش‌ها عالی باشند. من می‌خواهم مردم آنها را دوست داشته باشند. می‌خواهم همه آنها را دوست داشته باشید. برای من بسیار مهم است که همه شما در مورد نمایش‌ها چه فکر می‌کنید.

رفتار ترولینگ بلویز – که به گفته او منجر به شش توییت در یک دوره ۱٫۵ ساله شد – “ایده ای بسیار بسیار احمقانه برای تخلیه ناامیدی من” در حالی که “از خانه کار می کردم و حجم ناسالم را در توییتر مرور می کردم” در سال ۲۰۲۰ بود. به گفته ورایتی، او در سال ۲۰۲۱ گفت.

تبلیغات

تبلیغات

وی ادامه داد: “اما من از افرادی که در ایمیل‌ها، متن‌های فاش شده نام برده شده‌اند عذرخواهی می‌کنم. بدیهی است که هیچ‌کس نمی‌خواهد بخشی از داستانی باشد که هیچ ارتباطی با آن ندارد. همچنین همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، من دارم در طی چند سال گذشته به سمت استفاده از DM پیشرفت کرده‌اید. بنابراین اکنون، وقتی در یک بررسی با چیزی مخالفت می‌کنم، یا با چیزی که می‌بینم ایراد می‌گیرم، بسیاری از شما به اندازه کافی لطف دارید که با من در ارتباط باشید و فکر می‌کنم. این احتمالاً راه سالم تری برای این است.”

پذیرش بلویز پس از رولینگ استون در روز چهارشنبه انجام می شود منتشر شده مقاله ای در مورد دعوی فسخ غیرقانونی علیه بلویز و اچ بی او توسط کارمند سابق، سالی تموری، که گفته بود وظیفه ایجاد حساب های جعلی را بر عهده داشته است. شکایت تموری مدعی شد که او پس از آن با انتقام و تبعیض روبرو شد افشای تشخیص سلامت روان در محل کار.

رولینگ استون محتوای پیام‌هایی را که بین بلویز و معاون ارشد برنامه‌نویسی درام HBO، کاتلین مک‌کافری بررسی کرده بود، منتشر کرد که در آن مواردی مانند «ارتش مخفی» حساب‌ها برای مقابله با نقدهای نامطلوب ذکر شده بود.

“آیا دستگیره مخفی داری؟” به گزارش رولینگ استون، یک پیام از بلویز خوانده شد. گزارش شده است که یکی دیگر گفت: “ما فقط به یک تصادفی نیاز داریم تا به این نکته اشاره کنیم و احساس بدی در او ایجاد کنیم.”

تبلیغات

تبلیغات

مک کافری در ژوئن ۲۰۲۰ به تموری گفت: “او همیشه به من پیام می دهد و از من می خواهد دوستانی پیدا کنم تا به آنها پاسخ بدهم… آیا راهی برای ایجاد یک حساب ساختگی وجود دارد که نتوان آن را به ما ردیابی کرد تا دستور او را انجام دهیم.”

یکی از حساب‌های ترول به نام یک مادر تقلبی تگزاسی به نام کلی شپرد ایجاد شد که در بیوگرافی او (آهم، بلویز) به عنوان یک گیاه‌خوار، رایحه‌درمانگر و گیاه‌پزشک توصیف می‌شود.

جیمز پونیوزیک، منتقد ارشد تلویزیون نیویورک تایمز در یکی از توییت‌ها گفت جاس ویدونسریال درام علمی تخیلی “The Nevers” “احساس تماشای نمایشی است که شخصی ۲۵ درصد از صحنه های آن را به طور مرموزی حذف کرده است.”

بلویز-اسلش-شپرد پاسخ داد: “چقدر تکان دهنده است که دو مرد میانسال سفیدپوست (شما و هیل) در یک برنامه درباره زنان می گویند”، همچنین با اشاره به منتقد تلویزیون تایمز، مایک هیل.

تبلیغات

تبلیغات

بلویز در پاسخی جداگانه به توییتی از منتقد ارشد تلویزیونی رولینگ استون، آلن سپین وال که «The Nevers» را «بسیار آشفته» خواند. نوشت تحت نام مستعار Shepherd، “آلن همیشه به طور قابل پیش بینی ایمن است و در نظرات خود ترسیده است.”

HBO درخواست Insider برای اظهار نظر را رد کرد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

HBO
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/hbo-casey-bloys-admits-fake-accounts-troll-critics-negative-reviews-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *