مد استارفیلد، هوادار ستایشگر را به یک ماشین جنگی تبدیل می‌کند

مد استارفیلد، هوادار ستایشگر را به یک ماشین جنگی تبدیل می‌کند

یک جدید استارفیلد مود تمام تلاش خود را کرده است تا طرفدار ستایشگر را دوست داشته باشد – شخصیت همراه نمادین (و نسبتاً تحریک‌کننده) برای اولین بار در طومارهای بزرگتر ۴: فراموشی.

The Adoring Fan یکی از آنهاست استارفیلدبدنام ترین NPC ها، تنها به دلیل قدیمی بودن او فراموشی ریشه ها از آنجا که فراموشیبا انتشار، او به نمادی از آزار تبدیل شد، بازیکنان را بی وقفه دنبال می کرد و هر کاری را که انجام می دهند تمجید می کرد. در بازی ۲۰۰۶، خلاص شدن از شر او امکان پذیر است، اما کاملاً ساده نیست – از این رو واکنش باشکوه اینترنت هنگامی که برای اولین بار تأیید شد که او لباس فضایی پوشیده است تا شما را تا اعماق فضا دنبال کند. استارفیلد.

که در استارفیلداگر هنگام خلق شخصیت خود، ویژگی «قهرمان پرستیده» را انتخاب کنید، طرفدار پرستش شما را همراهی می کند. باز هم، لازم نیست برای همیشه در کنار او بمانید، اما با فرض اینکه از همراهی او لذت می برید و می خواهید او را به یک «ماشین جنگی» غیرقابل توقف تبدیل کنید، کاربر Nexus Mods InquisitorOverhaulsReturn شما را تحت پوشش قرار می دهد.

‘Juiced Adoring Fan’ به NPC بدنام چهار امتیاز جدید و همچنین رتبه چهار در تیراندازی شارپ، بالستیک، تیراندازی و گواهی تفنگ می دهد. این یک ارتقای عظیم در مهارت‌های فعلی او است، که در حال حاضر فقط برای حمل اشیا و جابجایی بسیار مفید هستند. علاوه بر این، او پنج برابر بیشتر از حد معمول به بازیکنان هدیه می دهد.

در توضیحات مود آمده است: «من می‌خواستم او را برای افرادی که دوست دارند بیشتر مبتنی بر جنگ باشد، قوی کنم. “وانیل [Adoring Fan] بی فایده است بنابراین این او را به یک ماشین جنگی تبدیل می کند.

همیشه ارزش این را دارد که مدهای غیررسمی مانند این را در نظر داشته باشید تا قبل از دانلود آنها احتیاط کنید، اما اگر می خواهید آن را بررسی کنید، می توانید آن را در Nexus Mods پیدا کنید.

Modders برای افزودن ویژگی ها و تغییرات جدید به سختی کار کرده اند استارفیلد از زمانی که راه اندازی شد زمان بسیار کمی طول کشید تا آن مد را دریافت کنیم پرتوهای چراغ قوه را با تصویری از چهره کارگردان بازی تاد هاوارد جایگزین می کند، مثلا. رسمی ابزارهای modding در راه است استارفیلد در مقطعی در سال آیندههمچنین، در این مرحله احتمالاً می‌توان انتظار داشت که ترفندها و تغییرات بیشتری توسط طرفداران در دسترس قرار گیرد.

اگر عاشق استارفیلد هستید، می‌توانید چند توصیه بازی فوق‌العاده را در لیست‌های ما پیدا کنید بهترین بازی های RPGبه همان خوبی بهترین بازی های جهان باز روی کامپیوتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/starfield-mod-transforms-the-adoring-fan-into-a-combat-machine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *