Suicide Squad: Kill the Justice League با یک ماه تاخیر در فروشگاه Epic Games است

Suicide Squad: Kill the Justice League با یک ماه تاخیر در فروشگاه Epic Games است

Rocksteady اعلام کرده است که فروشگاه Epic Games نسخهی Suicide Squad: Kill the Justice League به تعویق افتاده است.

“آزادی برای Suicide Squad: Kill the Justice League Rocksteady در خود نوشت: در فروشگاه Epic Games اکنون در ۵ مارس ۲۰۲۴ است اختلاف نظر کانال (از طریق یوروگیمر).

همانطور که در حال نوشتن، بازی است صفحه فروشگاه در فروشگاه Epic Games به روز شده است تا تاریخ انتشار جدید را منعکس کند.

را پلی استیشن ۵، Xbox Series X|S و نسخه‌های Steam بازی بی‌تأثیر باقی می‌مانند و همچنان برنامه‌ریزی شده‌اند در ۲ فوریه ۲۰۲۴ عرضه شوند و دسترسی اولیه آن از ۳۰ ژانویه آغاز شود.

Rocksteady دلیلی برای تاخیر Epic Games ارائه نکرده است، بنابراین مشخص نیست که چرا بازی یک ماه عقب افتاده است، اما لغو و بازپرداخت را ارائه می دهد.

در این پست توضیح داده شده است: “اگر بازی را در این فروشگاه پیش خرید کرده باشید، Epic پیش خرید شما را لغو می کند و مستقیماً به مشتریان بازپرداخت می کند.” “یک ایمیل تایید این لغو مستقیماً از تیم پشتیبانی فروشگاه Epic Games ارسال خواهد شد.”

بازی supervillain آینده در طی دو سال گذشته با شکست مواجه شده است، آخرین بار در آوریل، زمانی که بازی شد. از ۲۶ مه ۲۰۲۳ به تاریخ فعلی آن ۲ فوریه به تعویق افتاد.

در آن زمان، تیم توسعه توضیح داد که این یک “تصمیم سخت” بود، اما به زمان اضافی نیاز داشت “تا بازی را به بهترین کیفیت برای بازیکنان تبدیل کند.”

Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی اکشن سوم شخص با بازی مشارکتی است و حول محور چهار عضو تیم ابرشرور DC، هارلی کوین، کاپیتان بومرنگ، کینگ کوسه و ددشات است. آنها وظیفه دارند اعضای شست‌وشوی مغزی لیگ عدالت، از جمله بتمن، سوپرمن، گرین لنترن و فلش را از بین ببرند.

در حالی که منتظر هستید، چرا لیست ما را بررسی نکنید بازی های آینده ۲۰۲۴ روی کنسول ها و رایانه شخصی، همراه با انتخاب های ما برای بهترین بازی های ابرقهرمانی?


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/suicide-squad-kill-the-justice-league-gets-delayed-by-a-month-on-the-epic-games-store

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *