مد Limp Bizkit Fallout New Vegas از دست رفته دوباره کشف شد

یک مد Limp Bizkit برای Fallout: New Vegas که زمانی گمان می رفت گم شده بود، اکنون دوباره کشف شده است.

مد مورد بحث، فرد دورست، خواننده Limp Bizkit را به عنوان یک همراه در بازی اضافه کرد. و البته او مقداری انرژی نو متال را با خود به ارمغان آورد، زیرا او فقط در اشعاری از دیسکوگرافی گروه صحبت کرد. همه چیزهای جامعه مودینگ بسیار استاندارد.


مد Limp Bizkit Fallout New Vegas از دست رفته دوباره کشف شدبیایید Fallout: New Vegas – Late to the Party را بازی کنیم


بیایید Fallout: New Vegas – Late to the Party را بازی کنیم.

با این حال، این مد زمانی که برای اولین بار حدود هفت سال پیش منتشر شد، در Nexus Mods ماندگاری بسیار کوتاهی داشت و شواهد بسیار کمی از آن به صورت آنلاین باقی مانده بود. پست قدیمی Reddit و ویدیوی یوتیوب (که در زیر می توانید مشاهده کنید)، درباره همه چیزهایی بود که باقی مانده بود.

وقتی سعی کردم دنبال کنم لینک اصلی mod از هر دو پست، با اطلاعیه ای مواجه شدم مبنی بر اینکه رسانه پیدا نشد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبMy Fred Durst Mod For Fallout: NV (**LORE FRIENDLY**)


Fred Durst Mod For Fallout: NV (**LORE FRIENDLY**).

اکنون، خوشبختانه، همه چیز تغییر کرده است، به لطف یوتیوبر Micky D و طرفدار Elder Scrolls UsagiCola. “خانم ها و آقایان، امروز ما تاریخ مودینگ را ساختیم.” MickyD نوشت در X. “مد Limp Bizkit برای Fallout: New Vegas پیدا و بازیابی شد!” اگر بخواهید به ما باز می گردد.

اما، این همه چیز نیست. این پست در شبکه‌های اجتماعی توجه خود فرد دورست را نیز به خود جلب کرد و او این خبر را با تأیید مستقیم این جمله به اشتراک گذاشت: “خوب”.

اگر دوست دارید، می‌توانید این مد همراه Fallout: New Vegas Fred Durst را برای خودتان دانلود کنید. درایو گوگل.

در جای دیگری از اخبار Fallout، اقتباس تلویزیونی Amazon Prime قرار است اواخر امسال، در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ منتشر شود. ما نگاهی دقیق تر به نمایش سال گذشته داشتیم، با برخی از تصاویر رسمی Fallout به ما شخصیت هایی مانند لوسی الا پورنل و همچنین سربازانی از برادری فولادی در لباس های Power Armor و آرون موتن در نقش ماکسیموس را به ما نشان می دهد.

تاد هاوارد از بتسدا، که تهیه کننده اجرایی این سریال است، گفت که گردانندگان برنامه “مکالمات زیادی در مورد سبک طنز، سطح خشونت، سبک خشونت” داشتند که در برنامه گنجانده می شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-new-vegas-missing-limp-bizkit-mod-rediscovered?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *