سهام نینتندو به دنبال گزارش تاخیر سوییچ ۲ کاهش می یابد

سهام نینتندو از بالاترین رکورد هفته گذشته اندکی کاهش یافته است، پس از گزارش هایی که شرکت در داخل انتظارات خود را به تعویق انداخته است. سوئیچ ۲ پنجره انتشار در سال ۲۰۲۵

Eurogamer جمعه گذشته گزارش داد نینتندو اکنون به دنبال عرضه سوییچ ۲ در اوایل سال ۲۰۲۵ بود، تغییری نسبت به برنامه های قبلی و اعلام نشده قبلی که کنسول جدید را برای اواخر امسال تعیین کرده بود. منابع آگاه از تاخیر به ما گفتند که این بازی برای اطمینان از قوی‌ترین خط ممکن بازی‌های راه‌اندازی طراحی شده است.

بلومبرگ بعداً این خبر را از طریق منابع خود تأیید کرد و امروز خاطرنشان کرد که سهام نینتندو به دلیل تأخیر عمومی Switch 2 اکنون ۵٫۸ درصد کاهش یافته است. نینتندو هنوز درباره این گزارش ها اظهار نظری نکرده است.

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

قیمت سهام نینتندو همچنان نزدیک به رکورد هفته گذشته یعنی ۸۸۷۴ ین به ازای هر سهم (۴۶٫۸۸ پوند) باقی مانده است، با این حال، پس از افزایش مداوم قیمت سهام از اکتبر سال گذشته و با افزایش پیش بینی ها از انتشار سوییچ ۲٫

انتظارات هفته گذشته در میان شایعاتی مبنی بر رونمایی قریب الوقوع سوییچ ۲ در ماه آینده به اوج خود رسید. با این حال، این تقریباً در همان زمان بود که تاخیر داخلی سوییچ ۲ پس از آن به شرکای انتشار اطلاع داده شد.


سهام نینتندو به دنبال گزارش تاخیر سوییچ ۲ کاهش می یابد
قیمت سهام نینتندو پیگیری شد | اعتبار تصویر: گوگل

در صحبت با بلومبرگ، یک تحلیلگر پیشنهاد کرد که وضعیت مالی نینتندو برای سال آینده اکنون “اگر نرم افزارهای کلیدی همزمان به تعویق بیفتند، نسبتاً زشت به نظر می رسد”. با این حال، یکی دیگر از تحلیلگران نوشت که کاهش قیمت سهام نینتندو در واقع یک “فرصت” برای هر کسی بود که به دنبال سرمایه گذاری در نینتندو قبل از اعلام اجتناب ناپذیر Switch 2 بود.

یک گزارش صنعت بازی های ویدیویی که ماه گذشته منتشر شد نشان داد اکنون صدها توسعه‌دهنده روی پروژه‌هایی کار می‌کنند که قرار است روی سوییچ ۲ راه‌اندازی شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-shares-drop-following-switch-2-delay-reports?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *