مراقب باشید، Dragon's Dogma 2 لو رفته و اسپویلر در طبیعت منتشر شده است

همانطور که در حال تبدیل شدن به یک سنت است، این یک اطلاعیه خدمات عمومی سریع است تا شما را از اسپویلرهای Dragon's Dogma 2 که اکنون قبل از عرضه بازی در اواخر این هفته به صورت آنلاین پخش می شود، آگاه کند. از نسخه‌های اولیه‌ای که در چند روز گذشته بارها و بارها به صورت آنلاین پخش می‌شدند، و همچنین جزئیات مربوط به غنائم و دستاوردهای مختلف بازی، نشت پیدا کرد.

در حالی که در اینجا به جزئیات خاصی نمی پردازیم، این هشدار شما برای بی صدا کردن کلمات کلیدی و غیره در رسانه های اجتماعی و سایت هایی مانند reddit است.


مراقب باشید، Dragon's Dogma 2 لو رفته و اسپویلر در طبیعت منتشر شده استپیش نمایش بازی Dragon's Dogma 2 – MAGICK ARCHER و MYSTIC SPEARHAND WEAPON SKILLS DEEP DIVE


ایان در پیش نمایش ویدیویی خود نگاهی به Dragon's Dogma 2 می اندازد.

Dragon's Dogma 2 قرار است در تاریخ ۲۲ مارس برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی منتشر شود. اگر پیش از آن به قسمتی از بازی علاقه دارید، می توانید وارد شخصیت خالق آن شوید تا خود را برای راه اندازی آماده کنید. در اینجا، شما قادر خواهید بود تا پنج طرح برای هر دو Arisen و Pawn اصلی خود ایجاد کنید که به بازی اصلی منتقل می شود.

بسیاری قبلاً خودشان این کار را انجام داده اند، و در حالی که برخی از نتایج واقعاً چشمگیر هستند، برخی دیگر مانند a برخی از زشتکاری های پیکاچو در واقع بسیار وحشتناک هستند.

برای اطلاعات بیشتر، حتما بررسی کنید پیش نمایش Eurogamer's Dragon's Dogma 2 در اینجاجایی که لوئیس پارکر اظهار داشت که بازی “احساس یک دنباله نیست – حداقل تا اینجای کار شبیه نسخه کامل Dragon's Dogma است که قرار بود برای اولین بار تجربه کنیم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/beware-dragons-dogma-2-leaks-and-spoilers-are-out-in-the-wild?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *