Balatro سرکش با تم پوکر در ماه اول ۱ میلیون فروش دارد

Balatro سرکش با تم پوکر در ماه اول ۱ میلیون نسخه فروخته است.

ناشر Playstack اوایل امروز این نقطه عطف را اعلام کرد و مدیر عامل شرکت هاروی الیوت گفت که تیم “به‌طور باورنکردنی از حمایت و اشتیاق بازیکنان در سراسر جهان سپاسگزار است”.

الیوت گفت: “موفقیت بازی گواهی بر کیفیت و خلاقیتی است که بخش مستقل می تواند ارائه دهد، و ثابت می کند که حتی در زمان های نامشخص، بازی های نوآورانه می توانند پیشرفت کنند.” ما عمیق ترین تشکر خود را از هر بازیکنی که در این ماجراجویی به ما پیوسته است ابراز می کنیم.”


Balatro سرکش با تم پوکر در ماه اول ۱ میلیون فروش داردBalatro – Launch Trailer | ROGUELIKE پوکر


Balatro – Launch Trailer | ROGUELIKE پوکر.

در همین حال، توسعه دهنده LocalThunk گفت که آنها “هنوز نمی توانند پاسخ” به Balatro را درک کنند. “من بسیار خوشحالم که بسیاری از مردم توانسته اند با خلاقیت احمقانه من سرگرم شوند. من بسیار خوش شانس هستم که می توانم به عنوان یک شغل بر روی علاقه خود به کار ادامه دهم. متشکرم!” فکر می کنم آنها باید کاملاً سرخ شده باشند.

Balatro یک داستان موفقیت بزرگ برای LocalThunk بوده است، با تعداد بی شماری از بررسی های “به شدت مثبت” در مورد بخار. فقط در ۱۰ روز، آن را توانست ۵۰۰ هزار نسخه را جابجا کند.

با این حال، همه چیز دریانوردی ساده نبوده است. اوایل این ماه، بالاترو به طور غیرمنتظره ای در برخی کشورها از فروش خارج شدبا Playstack علت این مشکل را تغییر شگفت‌انگیز رتبه‌بندی می‌داند.

پس از این، LocalThunk به Reddit رفت و گفت: “همین است که هست”. اینجا توسعه دهنده همچنین تایید کرد که نسخه موبایل در دست ساخت استاگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است.

Donlan ما در این مقاله نوشت: “در چند هفته گذشته، دنیای بازی را به طور کامل تسخیر کرده است، و من می توانم بفهمم که چرا.” بررسی Balatro از Eurogamer.

“یک پوکر روگ لایک آنقدر ایده درخشان است که تقریباً نیازی نیست آن را بسازید تا ببینید چقدر باهوش است. تعدادی از اینها وجود دارد، و بالاترو به راحتی بهترین بازیکنی است که من بازی کرده ام. این واقعاً مبتکرانه است – و این همچنین به طرز مبتکرانه ای ساده.”

دونلان به بالاترو چهار ستاره از پنج ستاره داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/poker-themed-roguelike-balatro-deals-out-1m-sales-in-first-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *