مسابقه پوچ استودیوی گلف چه ماشینی؟ در حال رفتن به استیم

گلف چی؟ توسعه دهنده Triband در حال ارائه بازی مسابقه ای پوچ خود What the Car است؟ به Steam اواخر امسال، پس از اولین عرضه آن در ماه می گذشته به عنوان یک انحصاری Apple Arcade.

ماشین چی؟ ردپای شگفت‌انگیز گلف What the Golf را دنبال می‌کند؟ – و در واقع جانشین انحصاری VR آن که از بیسبال الهام گرفته شده است، What the Bat؟ – با گرفتن یک ورزش نسبتا معقول (در این مورد مسابقه) و فریب دادن آن تا حد افراط.

اگر مدت‌ها بر این عقیده بوده‌اید که بازی‌های مسابقه‌ای اگر ماشین‌ها پا داشته باشند و مسابقه کمی با غذاهایی مانند آشپزی، پرش، CAR-aoke و ماهیگیری تند شود، خیلی بهتر خواهد بود، پس ماشین چیست؟ احتمالا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.


مسابقه پوچ استودیوی گلف چه ماشینی؟  در حال رفتن به استیمماشین چیست؟ اطلاعیه Steam – هم اکنون لیست علاقه مندی ها را وارد کنید!


ماشین چی؟ تریلر اعلام استیم.

این بازی دارای “صدها” سطح منحصربه‌فرد است، این بازی یک بازی اختراع مجدد ثابت و کمدی است، که گاهی اوقات بازیکنان را به چالش می‌کشد تا مسابقات را انجام دهند – که معمولاً چیزی بیش از رسیدن از A به B نیاز دارند – با پاهای بلند و مضحک، شاید، یا در حین دوچرخه‌سواری (که مانند یک ماشین با پاهایی که دوچرخه سواری می کند)، به عنوان یک توپ، یک قایق، حتی یک لیموزین ناخوشایند، و روی آن می رود.

در بین مسابقه‌ها، جزایری برای کاوش، شخصیت‌هایی برای دوستی، پازل‌هایی برای حل کردن و حتی گنجینه‌هایی برای یافتن وجود دارد – به علاوه می‌توانید خودروی خود را بسازید؟ سطوح، آنها را با دوستان به اشتراک بگذارید، حتی سعی کنید از تابلوهای امتیازات ساخته های دیگر بازیکنان بالا بروید.

تاریخ دقیق ورود What the Car وجود ندارد؟ هنوز در Steam، اما در اواخر سال جاری عرضه می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/what-the-golf-studios-absurdist-racer-what-the-car-heading-to-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *