مسابقه UFC امشب چه ساعتی است؟ برنامه کامل UFC 295

مسابقه UFC امشب چه ساعتی است؟  برنامه کامل UFC 295
UFC

زمان UFC 295 است. این رویداد آخر این هفته آغاز می شود و شامل چندین دور MMA می شود – در مجموع ۱۳ مسابقه. Jiří Procházka (29-3-1) برای قهرمانی سبک وزن در مسابقات اصلی با الکس پریرا (۸-۲) مبارزه خواهد کرد. عنوان در حال حاضر خالی است، بنابراین این مسابقه تعیین می کند که چه کسی بر این بخش حکم می کند. این یک UFC PPV رویدادی که در ESPN+ در ایالات متحده پخش خواهد شد در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید UFC را تماشا کنید این آخر هفته.

مسابقه UFC امشب چه ساعتی است؟

UFC 295 در روز شنبه ۱۱ نوامبر از ESPN+ پخش خواهد شد. چندین دور مبارزه در طول روز در حال انجام است. در اینجا یک تفکیک وجود دارد:

  • مقدمات اولیه – ۶:۱۵ عصر به وقت شرقی
  • مقدمات – ۸:۰۰ عصر به وقت شرقی
  • کارت اصلی – ۱۰:۰۰ شب به وقت شرقی

مقدمات اولیه در چندین سایت از جمله ESPN+ و حتی YouTube توسط کانال ESPNMMA پخش خواهد شد. در این مبارزات معمولا افراد تازه وارد با کهنه سربازان دروازه بان مبارزه می کنند. UFC چهار مبارزه در مقدماتی اولیه را تایید کرده است. حتی اگر آنها با ناک اوت زودهنگام به پایان برسند، دور بعدی مبارزات تا ساعت ۸ بعد از ظهر شروع نمی شود، بنابراین اگر نمی توانید مسابقات مقدماتی اولیه را تماشا کنید نگران نباشید که مسابقات مقدماتی را از دست بدهید.

پس از مقدمات اولیه، دور مقدماتی معمولی وجود خواهد داشت. اینها همچنین در YouTube و ESPN+ در ایالات متحده پخش خواهند شد. چهار مرحله مقدماتی دیگر در این دور برگزار می‌شود که از ساعت ۸:۰۰ بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می‌شود. دور مقدماتی دو مبارزه سبک وزن، یک مبارزه با مگس وزن و یک مبارزه با وزن نی زنان برگزار می شود. باز هم، حتی اگر همه آنها به سرعت تمام شوند، کارت اصلی تا ساعت ۱۰:۰۰ شب شروع نمی شود.

پنج مبارزه در کارت اصلی امشب وجود دارد که شامل رویداد اصلی نیز می شود. اولین بازی پر وزن دیگو لوپز در مقابل پت ساباتینی خواهد بود. سپس مت فروولا در مقابل بنویت سنت دنیس در مبارزه سبک وزن، جسیکا آندراد در مقابل مکنزی درن در مبارزه با وزن نی، و سرگئی پاولوویچ در برابر تام آسپینال در مبارزه سنگین وزن برای عنوان موقت. در نهایت ما ژیری پروچازکا در مقابل الکس پریرا در رویداد اصلی داریم. در ابتدا قرار بود این کارت توسط Jon Jones در مقابل Stipe Miocic برای قهرمانی سنگین وزن جونز عنوان شود، اما جونز به دلیل آسیب دیدگی عضله سینه مجبور به عقب نشینی شد.

نحوه تماشای جریان زنده UFC 295

اگر در ایالات متحده هستید، تنها گزینه شما برای تماشای زنده بازی ESPN+ PPV است. هزینه مبارزه خود ۸۰ دلار است. همچنین باید مشترک ESPN+ باشید. اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، چند گزینه قیمت برای ثبت نام وجود دارد، از جمله تخفیف اگر اشتراک خود را با این PPV ببندید.

اولین گزینه شما خرید اشتراک استاندارد ESPN+ به قیمت ۱۱ دلار در ماه است. اگر می‌خواهید تماشا کنید، می‌توانید فوراً آن را لغو کنید و اساساً ۹۱ دلار برای این PPV بپردازید. همچنین می‌توانید UFC 295 را با باندل دیزنی با قیمت ۱۵ دلار و ۸۰ دلار برای PPV همراه کنید. این همچنین به شما امکان دسترسی به Disney+ و Hulu را می دهد. در حالی که به طور خاص در این PPV صرفه جویی نمی کند، اما اگر به دو مورد از این سرویس های پخش علاقه دارید، ارزان ترین راه برای دریافت Hulu، Disney+ و ESPN+ است. گزینه سوم، که فقط برای این PPV معرفی شد، دریافت یک سال ESPN+ و UFC 295 PPV به مبلغ ۱۳۵ دلار است. از آنجایی که ESPN+ معمولاً ۱۱۰ دلار در سال است، این بسته در اصل ۵۵ دلار برای شما پس انداز می کند.

توصیه های سردبیران







UFC 295 در روز شنبه ۱۱ نوامبر از ESPN+ پخش خواهد شد. چندین دور مبارزه در طول روز در حال انجام است. در اینجا یک تفکیک وجود دارد:


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/what-time-is-ufc-295-live-stream/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *