مستند تعاملی Llamasoft: The Jeff Minter Story ماه آینده می آید

برای قرض گرفتن از بازی تاج و تخت، مینتر می آید (لطفاً آن را با صدای ند استارک بخوانید). Llamasoft: The Jeff Minter Story – یک تجربه مستند تعاملی برای رایانه های شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و سوییچ – ماه آینده، در ۱۳ مارس منتشر خواهد شد.

این نسخه آتی که از Digital Eclipse می آید، همه ما را دعوت می کند تا سفری کوچک به گذشته داشته باشیم، به «عصر نوارهای کاست، روزنامه های فتوکپی شده، و README.TXT»، زیرا داستان حرفه این طراح بازی بریتانیایی را روایت می کند. بنابراین، منتظر روانگردان، گوسفند رادیواکتیو، شترهای جهش یافته و موارد دیگر باشید.


مستند تعاملی Llamasoft: The Jeff Minter Story ماه آینده می آیدLlamasoft: The Jeff Minter Story | تریلر راه اندازی


Llamasoft: The Jeff Minter Story | تریلر راه اندازی.

Llamasoft: The Jeff Minter Story شامل ۴۲ بازی کلاسیک از هشت پلتفرم مختلف خواهد بود. یک جدول زمانی تعاملی به برخی از کارهای اولیه مینتر در Sinclair ZX81 و Commodore VIC-20 می رسد، قبل از شروع پروژه های Spectrum، Commodore 64، Atari 800، خط کامپیوترهای Atari ST و کنسول جگوار Atari. دهه ۹۰

علاوه بر همه اینها، Digital Eclipse همچنین Gridrunner را با گرافیک و صدای مدرن برای این مناسبت به روز کرده است. می‌توانید تیزر کوچکی از Llamasoft: The Jeff Minter Story را در ویدیوی بالا تماشا کنید.

ممکن است به یاد داشته باشید Digital Eclipse نیز مغزهای پشت سر آن است بازی مستند The Making of Karateka. Donlan ما این نسخه خاص را «شگفت‌انگیز» نامید و من شک ندارم که تیم می‌تواند دوباره آن جادو را با پروژه جف مینتر خود بازگرداند.

در همین حال، برای اطلاعات بیشتر از جف مینتر، حتماً مصاحبه عالی مارتین رابینسون با خود مرد را که به درستی عنوان شده است، ببینید. کاری با بز.


منبع: https://www.eurogamer.net/interactive-documentary-llamasoft-the-jeff-minter-story-arrives-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *