OWC تخفیف‌های جدیدی را روی Thunderbolt Docks، کیت‌های ارتقای حافظه Mac و موارد دیگر معرفی می‌کند.

امروز ما در حال پیگیری یک فروش جدید در OWC با تخفیف های قابل توجه در لوازم جانبی Mac از جمله پایه های Thunderbolt، هاب USB-C، درایوهای خارجی و محفظه ها، کیت های ارتقاء حافظه داخلی برای Mac و موارد دیگر. اکثر محصولات امروز در انبار هستند و آماده ارسال هستند، و OWC ارسال رایگان برای سفارش‌های ۱۴۹٫۰۰ دلاری و بالاتر ارائه می‌کند.

OWC تخفیف‌های جدیدی را روی Thunderbolt Docks، کیت‌های ارتقای حافظه Mac و موارد دیگر معرفی می‌کند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با OWC است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

از نکات برجسته این فروش می توان به مجموعه ای از اسکله های Thunderbolt با تخفیف تا ۱۰۰ دلار اشاره کرد. این داک ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی مجموعه وسیعی از تجهیزات جانبی را به مک خود متصل کنید، از جمله دو نمایشگر ۴K یا یک نمایشگر ۵K با داک ۱۴ پورت تاندربولت ۳.

همه دستگاه‌های فهرست‌شده در زیر در وضعیت جدید OWC هستند، اگرچه خرده‌فروش گزینه‌های مختلف شرایط اقلام را برای هر کسی که ممکن است بخواهد با خرید اقلام جعبه باز پس انداز کند، ارائه می‌کند. حتماً از صفحه فرود فروش OWC دیدن کنید تا فروش کامل را مرور کنید، که همچنین شامل معاملات کابل، لوازم جانبی مک، صفحه کلید و هدفون است.

اسکله ها و هاب ها

درایوهای خارجی و محفظه ها

حافظه

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/owc-discounts-thunderbolt-docks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *