مشترکین Max منتظر فصل ۳ طولانی تر، بزرگتر، دیوانه تر از The White Lotus هستند.

مشترکین Max منتظر فصل ۳ طولانی تر، بزرگتر، دیوانه تر از The White Lotus هستند.

اگر بوده اید در انتظار بازگشت نیلوفر سفید پس از پایان فصل دونمایش بسیار تحسین شده HBO قرار است “طولانی تر و بزرگتر باشد [and] دیوانه تر”. این را مایک وایت خالق سریال می گوید که پس از اعتصاب نویسندگان به سر کار بازگشته است. “من به طور جدی فیلمنامه ها را تمام می کنم.” گفت هفته نامه سرگرمی. من نمی دانم مردم چه فکری می کنند، اما من فوق العاده هیجان زده هستم.

ما هم هستیم، اما جلوی خودمان را نگیریم. حتی فیلمبرداری فصل سوم هنوز شروع نشده است، سریال انتخاب نشده است و انجمن بازیگران سینما همچنان در اعتصاب است. اما اگر همه چیز خوب پیش رفت، فصل سوم نیلوفر سفید باید در اوایل سال آینده به تولید کامل برسد و امیدواریم در اواخر سال ۲۰۲۴ روی پرده های ما ظاهر شود.

درباره فصل سوم The White Lotus چه می دانیم؟

وایت در حال حاضر کارت های خود را نزدیک به سینه خود نگه می دارد، اما می دانیم که ناتاشا روثول قطعاً در آن خواهد بود و ظاهراً فصل سوم در تایلند خواهد بود. به غیر از این، «بسیار بزرگ خواهد شد نیلوفر سفیدوایت می گوید: “من در مورد محتوای فصل فوق العاده هیجان زده هستم.”

یکی از وسوسه انگیزترین احتمالات این است که وایت شخصیت های دیگری مانند نیکول رئیس فناوری یا همسر وحشتناک گرگ را بازگرداند. وایت می‌گوید: «اگر سریال برای چند فصل ادامه پیدا کند، داشتن یک فصل پر ستاره لذت‌بخش خواهد بود.

واضح است که White در حال برنامه ریزی برای فصل سوم است و این برای ما بینندگان خوب است. شادی آشکار وایت تا کنون در هر دو فصل مشهود است، و در حالی که طنز جدی در زیر کمدی وجود دارد، تماشای آن به همان اندازه که به نظر می رسد نوشتن سرگرم کننده است. فصل اول با ۹۰% عالی در Rotten Tomatoes نشسته است، با افزایش فصل دوم به ۹۴%. همچنین در میان رتبه‌بندی‌های ما قرار دارد بهترین نمایش مکس دور و بر. در اینجا امیدواریم که فصل سوم بتواند این رتبه را حتی بیشتر کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/max-subscribers-are-in-store-for-a-longer-bigger-crazier-season-3-of-the-white-lotus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *