Amazon Pharmacy RxPass: راهنمای برنامه سلامتی Prime که ماهانه داروهای عمومی مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

زنی روی جعبه ای از Amazon RxPass از طریق داروخانه آمازون با یک بطری نسخه در دست ایستاده است.


آمازون



  • Amazon RxPass به اعضای Prime این امکان را می دهد که فقط با ۵ دلار در ماه به داروهای عمومی دسترسی داشته باشند.
  • هر کسی می‌تواند داروخانه آمازون را به صورت رایگان مرور کند، اما باید برای داروهای خریداری‌شده هزینه بپردازد.
  • سرویس PillPack داروخانه آمازون به مصرف کنندگان کمک می کند تا چندین دارو را مدیریت کنند.
تبلیغات

تبلیغات

طبق داده‌هایی که بنیاد پیتر جی. این در مقایسه با ۵۹۰ دلار در کانادا، ۳۸۱ دلار در بلژیک و ۲۷۳ دلار در انگلستان است. به طور خلاصه، آمریکایی ها سالانه پول زیادی را صرف دارو می کنند.

آمازون در تلاش است تا با ارائه داروخانه آمازون RxPass خود، از این تجارت کوتاه بیاید.

طبق گفته آمازون، RxPass “یک مزیت عضویت Prime از داروخانه آمازون است که دسترسی مقرون به صرفه به داروهای عمومی را برای بیماران فراهم می کند که بیش از ۸۰ بیماری رایج سلامتی را فقط با ۵ دلار در ماه درمان می کنند.”

هزینه ها و هزینه های آمازون داروخانه و RxPass چیست؟

هر کسی، چه عضو Prime یا غیر عضو، می‌تواند داروخانه آمازون را به صورت رایگان مرور کند، اما شما باید هزینه داروهایی را که خریداری می‌کنید بپردازید. برای آمازون پرایم اعضا، یکی از راه‌های انجام این کار از طریق سرویس اشتراک RxPass است که تمام داروهای ژنریک شما را ماهانه با قیمت ۵ دلار در ماه ارائه می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات

اگر عضو Prime بدون RxPass هستید، می توانید یک خرید یکباره در داروخانه آمازون انجام دهید. انتظار داشته باشید که قیمت ذکر شده آمازون برای داروها را بپردازید – و از حمل و نقل رایگان دو روزه معمولی Prime (به هر حال در بسیاری از مناطق) برخوردار شوید.

اعضای غیر پرایم نیز می توانند از داروخانه آمازون استفاده کنند. پس از پرداخت قیمت ذکر شده، کاربران می توانند در یک پنجره چهار یا پنج روزه یا در عرض دو روز با پرداخت ۵٫۹۹ دلار اضافی به سفارش، ارسال رایگان دریافت کنند.

با اضافه شدن سرویس اشتراک RxPass به عضویت پرایم شما، می توانید تمام نسخه های عمومی خود را با ۵ دلار در ماه دریافت کنید، با این فرض که نسخه ها بخشی از ۸۰ نسخه ای هستند که آمازون در این پلتفرم ارائه می دهد.

اگر طرح بیمه شما بخش قابل توجهی از هزینه های داروهای تجویزی شما را پوشش نمی دهد یا اگر بیمه پزشکی ندارید اما به طور منظم دارو مصرف می کنید، احتمالاً RxPass آمازون معامله خوبی برای شما خواهد بود. با ۵ دلار در ماه، هزینه آن فقط ۶۰ دلار در سال است، و با این قیمت، می توانید چندین داروی ژنریک را در صورت نیاز هر ماه برای شما ارسال کنید.

تبلیغات

تبلیغات

در آخرین بررسی، محدودیت هایی در مورد اینکه چه کسی می تواند از RxPass استفاده کند وجود دارد. در حال حاضر به افراد در CA، MN، NH، TX یا WA ارائه نمی‌شود، اما افراد در این ایالت‌ها همچنان می‌توانند از داروخانه آمازون استفاده کنند. RxPass را نمی توان با Medicaid یا Medicare استفاده کرد.

آیا داروخانه آمازون و PillPack یکسان هستند؟

PillPack سرویسی است که توسط داروخانه آمازون ارائه می شود که بدون پرداخت هزینه اضافی در دسترس کاربران داروخانه آمازون است.

طبق گفته آمازون، PillPack به شما کمک می کند تا چندین دارو را مدیریت کنید، آنها را در بسته های جداگانه دسته بندی کرده و درب منزل تحویل دهید.

تحویل منظم داروخانه آمازون در بطری ها به جای بسته های از پیش مرتب شده PillPack ارائه می شود.

تبلیغات

تبلیغات

بنابراین اگر داروهای مختلفی مصرف می‌کنید، PillPack می‌تواند خدمات بسیار خوبی باشد، زیرا بسته‌های جداگانه داروهایی را که باید در برنامه‌ای مشابه با هم مصرف کنید، بسته‌بندی می‌کنند. آنها حتی روزها و زمان هایی را که باید آنها را مستقیماً روی بسته بندی قرار دهند، فهرست می کنند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

آمازون
آمازون پرایم
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/amazon-pharmacy-health-rxpass

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *