مشتریان Xfinity Mobile، از این نقاط داغ با سرعت گیگ لذت ببرید

Xfinity Mobile این هفته اعلام کرد که از هم اکنون، مشتریان می توانند به میلیون ها نقطه اتصال WiFi با سرعت گیگ در سراسر کشور دسترسی داشته باشند. اگر مشتری Comcast هستید، ممکن است از قبل آگاه باشید که در بسیاری از مناطق، هات اسپات های مبتنی بر Xfinity برای استفاده در هر زمان که بخواهید در دسترس هستند. این خبر بر اساس این زیرساخت برای مشتریان Xfinity Mobile و Comcast Business Mobile با فعال کردن Comcast ایجاد شده است تقویت وای فای و به معنای واقعی کلمه افزایش سرعت وای فای.

ردپای نقطه اتصال Comcast غیرقابل باور است. طبق ارقام این شرکت، آنها شبکه ای با بیش از ۲۳ میلیون نقطه اتصال وای فای را مدیریت می کنند. همراه با داده‌هایی که ۹۰ درصد از ترافیک داده Xfinity Mobile از طریق WiFi و نه تلفن همراه انجام می‌شود، سرمایه‌گذاری برای سریع‌تر کردن تجربه WiFi باید مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.

از آنچه می توانیم بگوییم، مشتریان نیازی به فعال کردن یا انجام کاری برای بهره مندی از این افزایش سرعت ندارند. اگر خود را در یک نقطه اتصال WiFi تقویت شده بیابید، باید به طور خودکار مزایای سرعت را ببینید. Comcast خاطرنشان می کند که همه اینها به لطف شبکه فیبر رو به رشد آن قابل دستیابی است، بنابراین ما فرض می کنیم که تا زمانی که هات اسپاتی که به آن متصل هستید به آن متصل است، سرعت گیگ خواهید داشت.

سرعت پادشاه است

// Comcast


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/23/xfinity-mobile-customers-can-now-access-millions-of-gig-speed-wifi-hotspots/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *