مشخصات رایانه شخصی Horizon Forbidden West Complete Edition در ۲۱ مارس منتشر شد – PlayStation.Blog

سلام به همه، Horizon Forbidden West Complete Edition به زودی برای PC عرضه می شود! ماه گذشته ویژگی‌های اصلی رایانه شخصی را شرح دادیم و اکنون که به راه‌اندازی در ۲۱ مارس نزدیک‌تر می‌شویم، می‌توانیم سیستم مورد نیاز را به اشتراک بگذاریم و جزئیات بیشتری را در مورد برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی که به نسخه رایانه شخصی اضافه کرده‌ایم به شما ارائه دهیم.

برای اطمینان از اجرا شدن بازی بر روی طیف گسترده‌ای از سخت‌افزارهای رایانه شخصی، از جمله دستگاه‌های بازی قابل حمل، پیش‌تنظیم‌های گرافیکی از خیلی کم تا خیلی زیاد را اضافه کرده‌ایم. این به گیمرها با جدیدترین سخت افزار اجازه می دهد تا سیستم های خود را تقویت کنند، در حالی که تجربه عالی را در رایانه های شخصی کمتر قدرتمند ارائه می دهد. در زیر یک نمای کلی از مشخصاتی که ما برای انواع از پیش تنظیم های موجود در بازی توصیه می کنیم، مشاهده خواهید کرد.

کمترین توصیه شده بالا خیلی بالا
از پیش تعیین شده خیلی کم متوسط بالا خیلی بالا
عملکرد AVG ۷۲۰P @ 30 FPS ۱۰۸۰P @ 60 FPS ۱۴۴۰P @ 60fps / 4K @ 30 FPS ۴K @ 60FPS
پردازنده Intel Core i3-8100 یا AMD Ryzen 3 1300X Intel Core i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600 Intel Core i7-9700 یا AMD Ryzen 7 3700X Intel Core i7-11700 یا AMD Ryzen 7 5700X
حافظه ۱۶ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت رم
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB یا AMD Radeon RX 5500XT 4GB NVIDIA GeForce RTX 3060 یا AMD Radeon RX 5700 NVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Radeon RX 6800 NVIDIA GeForce RTX 4080 یا AMD Radeon RX 7900XT
ذخیره سازی ۱۵۰ گیگابایت فضای SSD ۱۵۰ گیگابایت فضای SSD ۱۵۰ گیگابایت فضای SSD ۱۵۰ گیگابایت فضای SSD
سیستم عامل ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر) ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر) ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر) ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر)

اگر ترجیح می دهید تنظیمات و تصاویر را مطابق میل خود تغییر دهید، گزینه های زیادی را در لانچر و منوهای بازی خواهید دید. در کنار تنظیمات کیفیت فردی برای بافت ها، سطح جزئیات، سایه ها، آب، زمین و موارد دیگر، می توانید از لغزنده برای تنظیم میدان دید و جلوه های بصری مانند تاری حرکت و دانه بندی فیلم استفاده کنید. همچنین کلیدهایی برای تنظیم جلوه های تمام صفحه مانند تاری شعاعی، شعله ور شدن لنز، شکوفایی و رنگارنگ برای طعم پیدا خواهید کرد.

مشخصات رایانه شخصی Horizon Forbidden West Complete Edition در ۲۱ مارس منتشر شد – PlayStation.Blog

از طرف تیم‌های Nixxes و Guerrilla، ما هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا آخرین ماجراجویی Aloy را برای مخاطبان جدیدی در رایانه شخصی ارائه کنیم. می‌توانید نسخه PC بازی Horizon Forbidden West Complete Edition را هم‌اکنون در Steam و فروشگاه Epic Games لیست علاقه‌مندی‌ها و پیش‌خرید کنید. نسخه کامل شامل بازی پایه و بسط Burning Shores و محتوای جایزه زیر است:


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/05/horizon-forbidden-west-complete-edition-pc-specifications-revealed-out-march-21/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *