نیازهای رایانه شخصی Horizon Forbidden West Complete Edition مشخص شد

Horizon Forbidden West قرار است در اواخر این ماه، در ۲۱ مارس، به عنوان بخشی از نسخه کامل، برای رایانه شخصی خود رونمایی کند. پیش از این، تیم‌های Nixxes و Guerrilla جزئیات بیشتری را در مورد انتظارات به اشتراک گذاشته‌اند.

علاوه بر مشخصات رایانه شخصی، که در زیر نشان داده شده است، استودیوها همچنین نور بیشتری را در مورد تنظیمات گرافیکی و سایر متغیرهایی که بازیکنان قادر به انتخاب خواهند بود، روشن کرده اند.

تنظیمات از پیش تنظیم شده از کم تا زیاد، با تیم غرب ممنوع بیان این امر به کسانی که دارای آخرین فناوری هستند این امکان را می دهد که “سیستم های خود را فشار دهند و در عین حال تجربه ای عالی در رایانه های شخصی کمتر قدرتمند ارائه دهند”.


نیازهای رایانه شخصی Horizon Forbidden West Complete Edition مشخص شدHorizon Forbidden West Complete Edition – Features Trailer | بازی های کامپیوتری


تریلر ویژگی های Horizon Forbidden West Complete Edition PC.

در همین حال، برای یک تجربه مدیریت‌شده‌تر، بازیکنان می‌توانند تنظیمات و تصاویر بصری را از طریق منو و راه‌انداز به بهترین شکل برایشان تنظیم کنند.

همراه با تنظیمات کیفیت فردی برای مواردی مانند بافت ها، سطح جزئیات، سایه ها، آب، زمین و موارد دیگر، بازیکنان همچنین می توانند به لطف لغزنده ها، میدان دید و جلوه های بصری مانند تاری حرکت و دانه بندی فیلم را تنظیم کنند. توسعه‌دهنده توضیح داد: دیگر جلوه‌های تمام صفحه که می‌توان با جابه‌جایی‌ها تنظیم کرد، عبارتند از: تاری شعاعی، شعله‌ور شدن لنز، شکوفایی و تصویر.

در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده برای Horizon Forbidden West Complete Edition آمده است:


Horizon Forbidden West Complete Edition PC
اعتبار تصویر: چریک/نیکس

کمترین

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر)
  • پردازنده: Intel Core i3-8100 یا AMD Ryzen 3 1300X
  • حافظه: ۱۶ گیگابایت رم
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1650 4GB یا AMD Radeon RX 5500XT 4GB
  • فضای ذخیره سازی: ۱۵۰ گیگابایت فضای موجود

توصیه شده

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی (نسخه ۱۹۰۹ یا بالاتر)
  • پردازنده: Intel Core i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600
  • حافظه: ۱۶ گیگابایت رم
  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3060 یا AMD Radeon RX 5700
  • فضای ذخیره سازی: ۱۵۰ گیگابایت فضای موجود

نسخه کامل Horizon Forbidden (که اکتبر گذشته برای پلی استیشن عرضه شد) بازی پایه و آن را باندل می کند گسترش سواحل سوزان با هم، همراه با انواع آیتم های درون بازی.

همه چیزهایی که با این نسخه ارائه می شود را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.


همه چیز با Horizon Forbidden West Complete Edition ارائه می شود
اعتبار تصویر: چریک/نیکس

در مورد آینده این سری، Guerrilla قبلاً تأیید کرده بود که “Horizon برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.” این شامل اقتباس آینده نتفلیکساین جدیده پروژه آنلاین متمرکز بر همکاری و الف سومین بازی با تمرکز بر آلوی. علاوه بر این، شایعه شده بود که استودیو در حال کار بر روی یک ریمستر Zero Dawn.


منبع: https://www.eurogamer.net/horizon-forbidden-west-complete-edition-pc-requirements-revealed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *