مشکلات مربوط به نرخ فریم PC Dragon's Dogma 2 توسط Capcom تایید شده است

Capcom تایید کرده است که از مشکلات نرخ فریم در Dragon's Dogma 2 بر روی رایانه شخصی آگاه است و به دنبال بهبود عملکرد در آینده است.

بازی RPG جهان باز فردا، ۲۲ مارس منتشر می شود، اما در هنگام بازی بر روی رایانه شخصی از نرخ فریم متناقض رنج می برد.

“در Dragon's Dogma 2، مقدار زیادی از استفاده از CPU به هر شخصیت و محاسبه تاثیر حضور فیزیکی آنها در مناطق مختلف اختصاص داده می شود. در شرایط خاصی که کاراکترهای متعدد به طور همزمان ظاهر می شوند، استفاده از CPU می تواند بسیار بالا باشد و ممکن است بر فریم تاثیر بگذارد. نرخ،” بیانیه ای از Capcom به اشتراک گذاشته شده با Eurogamer می گوید.

ما می دانیم که در چنین شرایطی، تنظیماتی که بار GPU را کاهش می دهند ممکن است در حال حاضر تأثیر محدودی داشته باشند؛ با این حال، ما به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد در آینده هستیم.

Dragon's Dogma 2 – تریلر اکشن در یوتیوب تماشا کنید

البته سیستم‌های قوی‌تر بازی را بهتر اجرا می‌کنند، اگرچه به نظر می‌رسد نتایج متناقض هستند. برای مرجع، حداقل سیستم مورد نیاز در Steam به شرح زیر است:

  • CPU: Intel Core i5 10600 / AMD Ryzen 5 3600
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 5500 XT با ۸ گیگابایت VRAM

الزامات توصیه شده عبارتند از:

  • پردازنده: Intel Core i7-10700 / AMD Ryzen 5 3600X
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2080 / AMD Radeon RX 6700

Capcom در مورد بهبودهای بالقوه نرخ فریم برای نسخه های کنسولی که در آن مشکلات عملکردی نیز وجود دارد صحبتی نکرده است.

در هر دو کنسول، بازی شامل گزینه‌های گرافیکی یا عملکردی نمی‌شود و در عوض با نرخ فریم بدون محدودیت اجرا می‌شود که معمولاً حدود ۳۰ فریم در ثانیه است اما بسته به محیط می‌تواند متفاوت باشد. این را کارگردان Hideaki Itsuno در X، سابقا توییتر، بیان کرد.

در نتیجه مسائل مربوط به نرخ فریم، برخی از بازیکنان در حال برنامه ریزی ولگردی وحشیانه کشتار NPCها برای کاهش بار CPU هستند.

“ایده: لیستی از NPCهای بی اهمیت ساخته شده توسط جامعه که می توانید آنها را برای تقویت FPS بکشید.” پست در Subreddit The Dragon's Dogma. “از آنجایی که نحوه استفاده از NPCها بر روی CPU شما بسیار سنگین است، از بین بردن NPCها باید عملکرد شما را افزایش دهد. با این حال، اگر در حال کشتن محتوا نیز هستید، حذف NPCها برای افزایش نرخ فریم شما چیست. به همین دلیل است. من لیستی از NPCهای ناخواسته را که می توانیم آنها را به قتل برسانیم، ارائه می کنم.”

پاسخ ها شامل کشتن هر غیر مغازه دار، نگهبان، یا حتی قتل NPC ها پس از اتمام ماموریت هایشان است.

یکی از نظر دهندگان حدس زد: “این ایده وحشی است. بهینه سازی آنقدر بد است که ما افرادی را داریم که می خواهند نسل کشی دسته جمعی را برای فریم در ثانیه بیشتر انجام دهند.”

مسائل مربوط به نرخ فریم در حال حاضر یک الگوی رفتاری برای بازی قبل از انتشار آن است.

ممکن است بدن من برای فردا آماده باشد اما کامپیوتر من آماده نیست
توسطu/mechsmechs که درDragonsDogma

این خنده دار است، اما Capcom واقعاً باید روی اصلاح آن کار کند
توسطu/IcePopsicleDragon که درDragonsDogma

باید فداکاری کرد
توسطin/Nachooolo که درDragonsDogma

Dragon's Dogma 2 در ۲۲ مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود. دریافت کرد پنج ستاره در بررسی Eurogamer ماکه «پتانسیل بی حد و حصر» آن را ستود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dragon's Dogma 2، Digital Foundry به زودی تجزیه و تحلیل کاملی خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-pc-frame-rate-issues-acknowledged-by-capcom?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *