معاملات جمعه سیاه را از دست داده اید؟ نگران نباشید – آیپدی که ما بیشتر آنها را توصیه می کنیم هنوز در فروش است

اگر در کریسمس امسال به دنبال یک آیپد جدید هستید، یک خبر خوب و یک خبر بد وجود دارد. خبر بد این است که نسل بعدی آی‌پدهای اپل – که به طور گسترده در اکتبر امسال معرفی می‌شوند – اکنون عرضه می‌شوند. انتظار نمی رود تا مارس ۲۰۲۴ فرود بیایدو بنابراین مجموعه آیپدها برای انتخاب در این فصل جشن به طور قابل توجهی کوچکتر از آن چیزی است که در غیر این صورت می توانست باشد.

با این حال، خبر خوب سه مورد است. برای شروع، در حال حاضر مدل‌های آی‌پد بسیار خوبی برای انتخاب در سال ۲۰۲۳ وجود دارد – چه به دنبال تبلت‌های آماده‌ی کار باشید و چه همراهان مناسب برای فیلم‌ها – بنابراین اضافه شدن آی‌پدهای بیشتری ناگزیر است. همه چیز را بیشتر گیج می کند (که استخر آیپد موجود فوق الذکر به هیچ وجه کوچک نیست).

دوم، آی پدهای بعدی اپل هستند شایعه شده است چیزی بیشتر از “فرش های جزئی iPad”، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن ویژگی های تغییر بازی با انتخاب یک iPad موجود قبل از عرضه iPad در سال آینده باشید.

سوم، جریان بهترین آی پد برای اکثر مردم – iPad 10.9 (2022) – هنوز هست فروش در آمازون هم در ایالات متحده و هم در بریتانیا (به زیر مراجعه کنید). بنابراین، اگر فروش آی‌پد جمعه سیاه امسال را از دست دادید، هنوز فرصتی دارید که در این فصل تعطیلات با خودتان (یا شخص دیگری) رفتار کنید، بدون اینکه هزینه‌هایتان را خراب کنید.

بهترین معامله امروز iPad 10.9 (2022).

معاملات جمعه سیاه را از دست داده اید؟  نگران نباشید – آیپدی که ما بیشتر آنها را توصیه می کنیم هنوز در فروش است

Apple iPad 10.9 2022 (64 گیگابایت)
ایالات متحده:
بود ۴۴۹ دلار اکنون ۳۹۹ دلار در آمازون

انگلستان: بود ۴۹۹ پوند اکنون ۴۴۹ پوند در آمازون
معامله کنونی آمازون با آیپد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) به خوبی که در اوایل سال شاهد بودیم نیست، اما به نظر می رسد ۳۹۹ دلار / ۴۴۹ پوند بهترین قیمت قبل از کریسمس برای این تبلت خاص باقی بماند. در مقایسه با iPad 2021 اپل، iPad 10.9 2022 دارای صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی Liquid Retina، تراشه قدرتمندتر A14 Bionic برای سرعت لپ‌تاپ‌مانند، دوربین‌های ارتقا یافته با ویدیوی ۴K و عمر باتری تمام روز است. ما آن را بهترین آیپد برای اکثر مردم در سال ۲۰۲۳ می‌دانیم.مشاهده معامله

اگر از خوانندگان همیشگی TechRadar هستید، از قبل می‌دانید که ما چقدر به آی‌پد نسل دهم اپل امتیاز می‌دهیم، اما ارزش این را دارد که – با توجه به نکات منفی – این مدل خاص. از Apple Pencil 2 پشتیبانی نمی کند. بنابراین، اگر می‌خواهید آیپد ۱۰٫۹ (۲۰۲۲) را برای کار انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که نسل اول اپل Pencil (یعنی USB-C) را در اختیار دارید.

برای تعطیلات بیشتر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش باکسینگ دی در بریتانیا. اوه، و حتما دنبال کنید TechRadar در TikTok برای اخبار، بررسی‌ها، جعبه‌گشایی‌ها و معاملات غیرقابل چشم پوشی!

فروش تعطیلات بیشتر


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/missed-black-friday-deals-dont-worry-the-ipad-we-recommend-most-is-still-on-sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *