معاملات سایبری دوشنبه مورد علاقه ما برای سال ۲۰۲۳: اینها ۳۷ موردی هستند که هنوز باقی مانده اند

بیشتر معاملات سایبر دوشنبه دیروز به پایان رسیده است، اما هنوز تعداد کمی در سراسر اینترنت باقی مانده است. اگر کمی دیر به جنون خرید تعطیلات چند روز گذشته رسیده اید، نترسید: همچنان می توانید در ابزارهای آمازون، دایسون، سامسونگ، مایکروسافت، نینتندو و سایرین صرفه جویی کنید، خواه نیاز به خرید چند دستگاه داشته باشید. هدایای بیشتر یا دنبال خودت میگردی توصیه می‌کنیم به‌زودی خرید کنید، زیرا نمی‌توان گفت که این معاملات باقیمانده سایبر دوشنبه چقدر دوام خواهند داشت. از تلویزیون‌ها گرفته تا ردیاب‌های بلوتوث، در اینجا بهترین معاملات سایبری دوشنبه وجود دارد که در حال حاضر فعال هستند.

آمازون اکو دات

این نقطه اکو محبوب‌ترین اسپیکر هوشمند آمازون است و برای دوشنبه سایبر به ۲۳ دلار کاهش یافته است. این با کمترین رکوردی که در دو روز نخست اخیر داشته است مطابقت دارد. نقطه یکی از ماست بلندگوهای هوشمند مورد علاقه زیرا حجم و کیفیت صدای شگفت انگیزی نسبت به اندازه خود دارد. همچنین این یک راه ساده برای دریافت کمک Aexa در خانه است. می تواند تایمر تنظیم کند، وضعیت آب و هوا را به شما بگوید و چیزهایی را که در لیست کارهایتان قرار دارد به شما یادآوری کند. همچنین کنترل سایر دستگاه های خانه هوشمند مانند دوشاخه های هوشمند بسیار عالی است.

دایسون ایروپ

آرزومند دایسون ایروپ به ارزان ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم، فقط ۴۸۰ دلار است. این ابزار مو از افکت کوآندا برای حفظ جریان هوا در اطراف بشکه خود استفاده می کند و به شما کمک می کند موهای خود را راحت تر حالت دهید. همچنین دمای ایمن را برای موها حفظ می کند و در نتیجه آسیب کمتری به موها وارد می کند. با این بسته نرم افزاری Airwrap تعدادی لوازم جانبی نیز دریافت می کنید، از جمله دو بشکه با اندازه های مختلف، برس های جداگانه برای صاف کردن نرم یا محکم، خشک کن صاف کننده کوآندا و موارد دیگر.

کارت میکرو اس دی سامسونگ پرو پلاس

اگر برای نینتندو سوییچ، استیم دک یا گوپرو به یک کارت میکرو اس‌دی جدید نیاز دارید، سه کارت میکرو اس‌دی سامسونگ که ما به شما توصیه می‌کنیم پایین‌ترین قیمت تا به امروز را نیز دارند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ پرو پلاس به ۱۱ دلار کاهش یافته است آمازون، B&H و دیگران، در حالی که ۲۵۶ گیگابایت و مدل های ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب به ۱۸ و ۳۲ دلار کاهش یافته است. Pro Plus بهترین انتخاب کلی ما است راهنمای خرید کارت microSDاز آنجایی که علیرغم قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌اش، پیوسته در میان سریع‌ترین کارت‌هایی قرار می‌گیرد که آزمایش کرده‌ایم.

آمازون اکو نمایش ۵

این اکو شو ۵ کوچکترین نمایشگر هوشمند آمازون است و در ماه می سال جاری به طور کامل به روز شد. پردازنده و کیفیت صدا بهبود یافته است، اما دستگاه تا حد زیادی یکسان است و به عنوان یک ساعت زنگ دار کنار تخت با صفحه نمایش فعال یا یک صفحه نمایش آشپزخانه مفید برای ویدیوهای دستور غذا و موارد مشابه عمل می کند. در حال حاضر به ۴۰ دلار کاهش یافته است که ۵۰ دلار تخفیف است و تخفیفی که در چند ماه گذشته دو بار به آن رسیده است.

TP-Link Kasa Smart Plug Mini

دوشاخه هوشمند ما توصیه برای اکثر خانه ها است مینی دوشاخه هوشمند Kasa TP-Link. یک بسته چهارتایی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد که حدود ۳ دلار بیشتر از فروش آن در روز فروش اکتبر پرایم آمازون است، اما همچنان ۱۵ دلار پس انداز مناسبی دارد. پریزهایی مانند این روشی ساده برای افزودن برخی قابلیت‌های هوشمند به هر خانه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند چراغ‌ها را فقط با صدای خود روشن کنید، برنامه‌های خودکار و روتین‌هایی را تنظیم کنید که توسط فعالیت‌های دیگر فعال می‌شوند. اینها برای هر کسی که می‌شناسید که در مورد اتصال خانه هوشمند کنجکاو است، اما هنوز این کار را انجام نداده است، یک جوراب شلواری عالی خواهد بود.

ترموستات Google Nest

ترموستات Nest Google در حال حاضر با قیمت ۹۰ دلار به فروش می رسد که ۴۰ دلار تخفیف دارد و نزدیک به رکورد پایین است. این یک نسخه کاهش‌یافته از ترموستات یادگیری Nest است، اما ویژگی‌های هوشمند زیادی دارد و باید به شما کمک کند در طول زمان در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کنید. این مدل دارای گواهی انرژی ستاره است و به طور خودکار دمای خانه شما را هنگام خروج از خانه کاهش می دهد و می توانید برنامه های گرمایش و سرمایش را از طریق تلفن خود تنظیم کنید.

روتر مش TP-Link Deco EX75 Wi-Fi 6E

سیستم روتر مش Deco EX75 TP-Link با دو بیکن ۱۰۰ دلار تخفیف دارد و به رکورد ۲۰۰ دلار کاهش می یابد. این مال ماست انتخاب برتر برای سیستم روتر مشبک Wi-Fi 6و بسته دوتایی باید تا ۵۵۰۰ فوت مربع را با اتصال پایدار پوشش دهد. هنگامی که ما بسته سه تایی را آزمایش کردیم، تحت تأثیر این قرار گرفتیم که چگونه سیستم قدرت را با کاربر پسند بودن متعادل می کند. شبکه آن قابل اعتماد و سریع است و استفاده از برنامه همراه آن آسان است و به وضوح مواردی مانند همه دستگاه های متصل به شبکه، سرعت فعلی و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

Google Nest Hub

اگر طرفدار دستیار Google هستید، Nest Hub گوگل همچنین به قیمت ۵۰ دلار به فروش می رسد هدف و والمارت. این رقم ۱۰ دلار بالاتر از پایین ترین قیمت خود است، اما هنوز ۵۰ دلار از قیمت فهرست گوگل کمتر است. Nest Hub بهترین انتخاب کلی در راهنمای خرید نمایشگر هوشمند ما است و ما به آن امتیاز دادیم امتیاز نقد ۸۹ در سال ۲۰۲۱٫ این صفحه نمایش ۷ اینچی دارد، بنابراین کمی بزرگتر از Echo Show 5 است، اما همچنان باید به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در یک اتاق خواب یا دفتر کوچک قرار بگیرد. در حالی که فاقد دوربین داخلی است، این ممکن است یک نقطه فروش برای کسانی باشد که به خصوص به حریم خصوصی خود حساس هستند (اگرچه هیچ صفحه نمایش هوشمندی واقعاً مراقب حریم خصوصی نیست). اگر یک مدل بزرگتر با وب کم و بلندگوهای قوی تر می خواهید، مدل ۱۰ اینچی Nest Hub Max به قیمت ۱۲۹ دلار نیز به فروش می رسد.

مخلوط کن Vitamix Explorian

این ویتامین E310 به قیمت ۲۸۹ دلار در آمازون به فروش می رسد، هدف و مستقیما از ویتامیکسو در حالی که این یک پایین ترین زمان نیست، اما همچنان ۶۰ دلار تخفیف برای یک مخلوط کن بسیار قدرتمند است. این مخلوط کن مورد علاقه ما از راهنمای ما است تکنولوژی آشپزخانه زیرا تولید سالسا، سس، دیپ و حتی سوپ فراتر از وظیفه اسموتی است (که مخلوط‌کن می‌تواند به دلیل اصطکاک برشی در ظرف بخار شود). هرکسی که از یک مخلوط کن استاندارد بیاید تحت تاثیر روشی قرار می گیرد که حتی سخت ترین و درشت ترین مواد را صاف و ابریشمی می کند.

معاملات دوشنبه سایبر Ooni

معاملات دوشنبه سایبر Ooni شامل برخی از پایین ترین قیمت هایی است که در اجاق های پیتزا و لوازم جانبی این شرکت دیده ایم. Fyra 12 اینچی در حال حاضر با قیمت ۲۴۴ دلار به فروش می رسد که بیش از ۱۰۰ دلار از قیمت معمولی آن کمتر است. جایگاهی را برای ما به دست آورد لیست بهترین فر پیتزا به لطف مشخصات جمع و جور آن و این واقعیت که به جای تکه ها روی گلوله های چوبی کار می کند، پر کردن مجدد آن را آسان تر می کند و به طور کلی زمان کمتری را برای رسیدگی به آتش آن صرف خواهید کرد. اونی دستی داره استیل پیتزا همچنین به قیمت ۷۰ دلار در این فروش به فروش می رسد.

معاملات اجاق گاز انفرادی سایبر دوشنبه

معاملات سایبری Solo Stove در دوشنبه تا ۲۴۵ دلار از بسته های آتش گودال، تا ۱۰۰ دلار از چاله های آتش به تنهایی و حتی بیشتر حذف کرده اند. برجسته است بسته حیاط خلوت رنجر ۲، که ۱۴۵ دلار تخفیف دارد و به ۳۲۰ دلار کاهش می یابد. این شامل فشرده ترین گودال آتش شرکت به همراه سپر، پایه، درب و پناهگاه همراه آن است. همه چیزهایی که برای یک راه اندازی آسان از جعبه نیاز دارید در این بسته گنجانده شده است، و نسخه ۲٫۰ رنجر شامل یک صفحه پایه قابل جابجایی و تشت خاکستر است که هر دو باعث می شود گودال آتش را تمیز کنید.

کنترلر بی سیم Xbox

اگر به یک گیم پد یدکی برای Xbox خود نیاز دارید، رسمی کنترلرهای بی سیم سری Xbox X/S در مایکروسافت به ۴۰ دلار هم می رسد. مانند معامله DualSense در بالا، این تخفیف برای رنگ های مختلف اعمال می شود. به طور معمول، ما شاهد خرده فروشی گیم پد بین ۵۰ تا ۶۰ دلار بسته به رنگ آن هستیم. کنترلر Series X/S دارای لمسی پیشرفته DualSense نیست و به طور پیش‌فرض به باتری‌های AA برای برق نیاز دارد – توصیه می‌کنیم یک مجموعه قابل شارژ – اما برخی همیشه شکل و جوی استیک های نامتقارن آن را راحت تر می یابند. همچنین تنظیم و استفاده از آن در رایانه شخصی ساده تر است.

Xbox Series X

این Xbox Series X همراه با دیابلو IV از Walmart به ۴۳۹ دلار کاهش یافته است. خود کنسول دارای لیست قیمت ۵۰۰ دلاری است و بازی معمولاً بین ۴۰ تا ۷۰ دلار فهرست شده است، بنابراین مانند دریافت ۶۰ دلار تخفیف روی کنسول به همراه یک نسخه رایگان از آن است. اکشن-RPG بزرگ. اگر خریدار مکرر هدف هستید، توجه داشته باشید که خرده‌فروش همان بسته را می‌فروشد با گیفت کارت فروشگاهی ۷۵ دلاری برای ۴۵۰ دلار

فروش دوشنبه سایبری شنیدنی

معامله سایبری دوشنبه در آمازون خدمات اشتراک کتاب صوتی عضویت Premium Plus را به تنها ۶ دلار در ماه برای چهار ماه اول کاهش می دهد – که بیش از نیمی از هزینه معمول ۱۵ دلار در ماه دسترسی است. اشتراک Premium Plus Audible با یک اعتبار هر ماه برای خرید یک عنوان جدید یا پرفروش ارائه می شود. این یک هدیه دیجیتال عالی اگر قصد ندارید در این فصل تعطیلات، دوستان یا خانواده خود را ملاقات کنید.

معامله دوشنبه سایبری هولو

معامله سایبری هولو در دوشنبه برای هر کسی که هنوز در ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات مشترک نشده است، عالی است. شما یک سال از خدمات را فقط با ۱۲ دلار دریافت خواهید کرد که فقط ۱ دلار در ماه است. این ۸۵ درصد کاهش قیمت استاندارد ماهانه است و اگر می‌خواهید ببینید که این همه تبلیغات برای نمایش‌هایی مانند چیست، بسیار عالی است. خرس و فقط قتل در ساختمان. این معامله برای مشترکین جدید و مشترکین بازگشتی که حداقل یک ماه برای Hulu پرداخت نکرده اند در دسترس است.

معامله ماکس سایبر دوشنبه

حداکثر، قبلا به عنوان شناخته شده بود HBO Max یکی از سرویس های پخش مورد علاقه ما است خدمات با کرایه باید تماشا کنید آخرین ما و جانشینی. برای Cyber ​​Monday، می‌توانید شش ماه از سطح تبلیغاتی را با ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنید. این حداکثر با طرح تبلیغات قیمت را از ۱۰ دلار در ماه (یا ۱۰۰ دلار در سال) به ۳ دلار در ماه کاهش می دهد. در پایان تبلیغات شش ماهه، می توانید آن را لغو کنید یا به پرداخت کامل قیمت بازگردید. هم مشتریان جدید و هم مشتریان بازگشته می‌توانند به این معامله دسترسی داشته باشند که هم‌اکنون فعال است و تا ۲۷ نوامبر (با نام مستعار Cyber ​​Monday) ادامه دارد.

معامله دوشنبه سایبری ProtonVPN

مورد علاقه ما سرویس VPN، ProtonVPN، یک فروش نادر برای Cyber ​​Monday دارد که اشتراک ماهانه را برای مجموع ۳۰ ماه به تنها ۴ دلار کاهش می دهد. این بدان معناست که شما برای دو سال و نیم دسترسی ۱۲۰ دلار می پردازید که معامله بسیار خوبی است. ProtonVPN تست‌های ما را با نمرات بالا پشت سر گذاشت، اما چیزی که آن را در میان سایر سرویس‌های امنیتی VPN متمایز کرد، سیاست عدم ثبت گزارش مستقل حسابرسی شده آن بود و این واقعیت که این شرکت ثابت کرده است که از درخواست‌های اجرای قانون برای افشای داده‌ها تبعیت نمی‌کند. اگر می‌خواهید با خدمات پروتون پیش قدم شوید، این شرکت تخفیف داده است پروتون نامحدودکه شامل دسترسی به VPN، Mail، Calendar، Drive و Pass است که برای سال اول فقط کمتر از ۹ دلار در ماه است.

گوگل پیکسل ۸ پرو

جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گوگل تا ۲۰۰ دلار تخفیف برای Cyber ​​Monday دارند، از جمله پیکسل ۸ پرو، که می توانید آن را با ۷۹۹ دلار گیر بیاورید. این استاندارد پیکسل ۸ بسته به ظرفیت ذخیره سازی که انتخاب می کنید به ۵۴۹ دلار می رسد. اینها هستند بهترین گوشی های اندروید در حال حاضر به لطف برخی ارتقاءهای اساسی که گوگل برای هر گوشی این بار ارائه کرده است، در دسترس است. هر دوی آن‌ها پردازنده‌های Tensor G3 ارتقا یافته، نمایشگرهای OLED زنده با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین‌های عالی و عمر باتری قوی دارند.

Fitbit Charge 6

جدیدترین ردیاب تناسب اندام Fitbit، شارژ ۶، در حال حاضر ۶۰ دلار تخفیف دارد و به حداقل ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. این دنباله‌ای از یکی از ردیاب‌های تناسب اندام مورد علاقه ما، Fitbit Charge 5 است، و دکمه فیزیکی جانبی را که نسل‌های قبلی داشتند بازمی‌گرداند و حتی بیشتر با سرویس‌های Google ادغام می‌شود. این صفحه نمایش لمسی AMOLED دارد که تمام آمار فعالیت و اعلان‌های هوشمند شما را نمایش می‌دهد، یک GPS داخلی برای نقشه‌برداری تمرینات در فضای باز، عمر باتری یک هفته‌ای و امکان نمایش گام‌به‌گام جهت‌ها روی صفحه نمایش آن از Google Maps.

Bose QuietComfort Ultra

آخرین پرچمدار هدفون حذف نویز از Bose، the QuietComfort Ultra تخفیف ۵۰ دلاری دارد آمازون، والمارت و بوز به طور مستقیم، در میان دیگران. این هدفون ماه گذشته عرضه شد و با قیمت کامل ۴۲۹ دلار به فروش رسید. یکی از دغدغه های ما در بررسی ما این MSRP بالاتر بود، بنابراین این معامله مقداری از خرید را از بین می برد. ما دریافتیم که این جفت دارای ANC استثنایی، تناسب راحت و کیفیت صدایی است که در مقایسه با نسل‌های قبلی قوطی‌های QC، باس بیشتری به‌علاوه «شفافیت و گرمای بیشتر» دارد.

معاملات Dyson Cyber ​​دوشنبه

معاملات Dyson Cyber ​​دوشنبه شامل ۲۵۰ دلار تخفیف در Dyson V15 Detect Absolute، جارو شارژی را به ۵۰۰ دلار کاهش می دهد. تشخیص اینکه آیا این یک قیمت کم سابقه است یا خیر، دشوار است، اما با توجه به اینکه V15 Detect استاندارد بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار در سراسر اینترنت قیمت دارد، ما آن را معامله خوبی می‌دانیم. علاوه بر قدرت تمیز کنندگی قوی، V15 Detect دارای یک سر پاک کننده اپتیکال با انرژی لیزر است که هنگام تمیز کردن، کف را قبل از شما روشن می کند تا بتوانید گرد و غبار و کثیفی را با وضوح بیشتری ببینید. همچنین دارای یک سنسور پیزو است که ذرات گرد و غبار را هنگام تمیز کردن اندازه گیری و شمارش می کند و این اطلاعات را روی صفحه نمایش LCD خود به شما نشان می دهد.

iRobot Roomba 694

این Roomba 694 در این معامله سایبر دوشنبه به قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می رسد. مورد علاقه فعلی ما است جاروبرقی ربات ارزان قیمت به لطف قدرت مکش قوی، اپلیکیشن موبایلی با کاربری آسان و عملکرد تمیز کردن لکه های مفید. پایه تمیزی ندارد، اما دارای اتصال Wi-Fi و کنترل صوتی با الکسا است.

جاروبرقی ربات شارک AI Ultra 2-in-1

این جاروبرقی ربات Shark AI Ultra به قیمت ۲۹۸ دلار برای سایبر دوشنبه یا نصف قیمت معمولی آن به فروش می رسد. کوسه تعدادی از روبوک های مورد علاقه ما را می سازد و این یکی دارای قدرت مکش قوی، رول برس خود تمیز شونده و پشتیبانی از نقشه برداری خانه و کنترل صدا با الکسا و دستیار Google است. ماشین‌های شارک نیز متمایز می‌شوند زیرا پایه‌های خود تخلیه‌شونده آن‌ها، مانند موردی که در اینجا گنجانده شده است، بدون کیسه هستند، بنابراین لازم نیست دائماً کیسه‌های زباله اختصاصی بخرید تا با آنها استفاده کنید.

بسته نرم افزاری Nintendo Switch OLED + Super Smash Bros. Ultimate

معامله اصلی نینتندو سوییچ برای Cyber ​​Monday بسته‌های نرم‌افزاری دارد ۳۵۰ دلار نینتندو سوییچ OLED با یک کپی دیجیتال از Super Smash Bros. Ultimate و یک اشتراک انفرادی سه ماهه در Nintendo Switch Online بدون هزینه اضافی. این پیشنهاد در Walmart موجود است. هدف، GameStop و فروشگاه آنلاین خود نینتندو. Smash Bros. Ultimate در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، بنابراین سخت است که آن را یک معامله شگفت انگیز بنامیم، اما بازی همچنان باقی مانده است. یکی از بهترین های این کنسول و هنوز به طور معمول بین ۵۰ تا ۶۰ دلار به تنهایی فروخته می شود. در همین حال، زیر مجموعه Switch Online، ۸ دلار می رود. اگر دیر به سوییچ رسیده‌اید، می‌توانید برای یک بازی رایگان بسته‌-این خیلی بدتر از این کار کنید – اما به خاطر داشته باشید که نینتندو انتظار می رود به آشکار ساختن کنسول بعدی آن در مقطعی در سال ۲۰۲۴٫

کنترلر بی سیم پلی استیشن DualSense

آمازون، والمارت، پلی استیشن دایرکت و چندین خرده فروش دیگر برای یک دسته از آنها تخفیف داده اند کنترلرهای PlayStation DualSense برای Cyber ​​Monday، از جمله بسیاری از رنگ‌ها که معمولاً ۷۵ دلار هستند. شما می توانید مدل های قرمز کیهانی، استارلایت آبی، نوا صورتی و سایر مدل ها را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید که تقریباً قیمتی کم سابقه است. این کنترلرها با PS5 و همچنین رایانه شخصی کار می کنند و دارای تریگرهای تطبیقی ​​L2 و R2، بازخورد لمسی و آرایه میکروفون داخلی هستند.

بسته PS5 + Marvel’s Spider-Man 2

اگر شما یا کسی که دوستش دارید هنوز PS5 نگرفته اید، یک بسته سایبر دوشنبه کنسول ۵۰۰ دلاری را با (و) جدید جفت می کند مورد تحسین منتقدان قرار گرفت) مرد عنکبوتی ۲ بازی بدون هزینه اضافی PS5 همچنان یکی از بهترین کنسول های بازی شما می توانید همین الان دریافت کنید، و ما دریافتیم که بازی جهان باز حتی بهتر از نسخه قبلی خود است در بررسی ما. در آن، شما می‌توانید بین بازی در نقش پیتر پارکر و مایلز مورالس جابه‌جا شوید، و شامل مکانیک‌های رزمی گسترده‌ای است.

لاجیتک G535

این لاجیتک G535 یکی دیگر از موارد افتخارآمیز در راهنمای هدست های بازی ما است، موردی که به طور خاص برای کسانی که می خواهند یک گزینه بی سیم با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار دارند، جذاب باشد. اگر شما هستید، خبر خوب: با قیمتی کمتر از ۸۰ دلار در آمازون در دسترس است. B&H و بهترین خرید، که حدود ۲۵ دلار از قیمت معمول خیابان خود کمتر است. قاب بسیار سبک G535، صدای نسبتاً متعادل و پشتیبانی از بلوتوث، همه را نسبت به قیمت آن تحت تأثیر قرار می دهد. فقط توجه داشته باشید که با Xbox کار نمی کند و صدای میکروفون آن کمی نازکتر از هدست های سیمی است که در بالا مشخص شده است. عمر باتری آن در هر بار شارژ بین ۳۰ تا ۳۵ ساعت است که مناسب است اما عالی نیست.

تلویزیون QLED قاب سامسونگ

این تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی The Frame سامسونگ ۳۵ درصد کاهش یافته و به رکورد جدید ۹۷۸ دلار در آمازون کاهش یافته است. سامسونگ خودش آن را برای چند دلار بیشتر دارد. سایر گزینه های اندازه نیز دارای تخفیف هستند. فریم به لطف آن بسیار محبوب شده است طرح، که در صورت عدم استفاده از آثار هنری قاب شده تقلید می کند. این صفحه نمایش مات و ضد انعکاس دارد و پایه دیواری باریکی دارد تا بتوانید با آویزان کردن آن به دیوار، جلوه واقعی “آثار هنری” را دریافت کنید. به عنوان یک تلویزیون واقعی، از محتوای ۴K و فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می کند، به علاوه بر روی سیستم عامل تلویزیون تایزن سامسونگ اجرا می شود.

تلویزیون ال ای دی هایسنس U8K

۵۵ اینچی هایسنس U8K با قیمت ۶۹۸ دلار در دسترس است که پایین ترین قیمت و ۵۰ دلار کمتر از قیمت معمولی آن در خیابان در ماه های اخیر است. بهترین خرید آن را برای ۲ دلار بیشتر. این مدل ۶۵ اینچی همچنین به پایین ترین سطح خود یعنی ۸۹۷ دلار رسیده است. چندین بررسی ها دارند ستایش کرد را U8K به عنوان یکی از بهترین ارزش های سال در میان تلویزیون های میان رده، تلویزیونی که به طور چشمگیری روشن می شود و کنتراست قوی را برای یک صفحه نمایش LED ارائه می دهد. این دستگاه دارای دو پورت HDMI 2.1 است که ویدیوهای ۴K را تا ۱۴۴ هرتز پخش می‌کند، از تمام فرمت‌های اصلی HDR پشتیبانی می‌کند و استفاده از پلتفرم Google TV آن راحت‌تر از اکثر رابط‌های تلویزیون هوشمند است. با این حال، عملکرد حرکتی و رنگی آن همچنان یک تلویزیون OLED خوب را دنبال می‌کند، و بررسی‌ها می‌گویند که وقتی از زاویه به آن نگاه کنید، بسیار بیشتر از بین می‌رود. اما اگر می خواهید زیر ۱۰۰۰ دلار بمانید، باید ارزش خوبی داشته باشد.

هدست VR متا کوئست ۲

این هدست VR متا کوئست ۲ ۵۰ دلار تخفیف دارد و در چندین خرده فروش به ۲۴۹ دلار کاهش می یابد. با وجود راه اندازی تلاش تاثیرگذار ۳ما همچنان Quest 2 را یکی از آن ها می دانیم بهترین هدست های VR در حال حاضر موجود است – دقیقاً به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر آن. این هنوز هم بهترین راه برای ورود به واقعیت مجازی بدون صرف هزینه زیاد است، و Quest 2 دارای مزایایی است که کاملاً بی سیم و راحت برای استفاده در جلسات طولانی است. این سخت افزار شامل ال سی دی های سوئیچ سریع با نرخ تازه سازی صاف ۹۰ هرتز است و با کنترلرهای حرکتی فروخته شده متا همراه است.

Roku Streaming Stick 4K

توصیه برتر ما در دستگاه های پخش ما راهنما هست Roku Streaming Stick 4Kکه ۴۰ درصد تخفیف دارد و به ۳۰ دلار کاهش می یابد هدف و مستقیما از سال. این تقریباً ۵ دلار بیشتر از دوشنبه گذشته Cyber ​​است، اما همچنان صرفه‌جویی مناسبی در دانگلی است که هر صفحه‌ای را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند، که با رابط بصری Roku و عملکرد جستجوی جهانی ساده آن کامل می‌شود. این Roku Express 4K به قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد. برد وای فای کوتاه تری دارد، از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند و فرمت متفاوتی دارد (یک ستاپ باکس کوچک به جای چوبی که پشت تلویزیون شما پنهان می شود) اما در غیر این صورت با ۵ دلار کمتر بسیار شبیه است.

Chromecast با Google TV

کروم کست ۴K گوگل برای Cyber ​​Monday به ۳۸ دلار کاهش یافته است، در حالی که مدل استاندارد HD فقط ۲۰ دلار برای رویداد خرید است. کلید هر دوی این دستگاه‌ها، کنترل‌های از راه دور همراه با آن‌ها هستند که پیمایش در رابط کاربری اصلاح‌شده Android TV را بسیار آسان‌تر از سال‌های گذشته می‌کنند. صفحه اصلی توصیه‌ها را بر اساس سابقه تماشای شما برای شما شخصی‌سازی می‌کند، و توصیه‌های مبتنی بر الگوریتم آن نیز مفید هستند – به علاوه، آنها از خدماتی استفاده می‌کنند که قبلاً در آنها مشترک بوده‌اید، بنابراین وسوسه فیلم‌ها نمی‌شوید. یا نشان می دهد که شما به آن دسترسی ندارید. مدل ۴K یکی از ماست دستگاه های پخش مورد علاقه با تشکر از همه این امتیازات و پشتیبانی آن از Dolby Vision.

Fire TV Stick 4K Max

آخرین نسل از Fire TV Stick 4K Max به تازگی در ماه سپتامبر در جریان دستگاه ها و خدمات آمازون اعلام شد رویداد و اکنون به پایین ترین قیمت خود رسیده است که ۴۰ دلار و ۳۳ درصد تخفیف از قیمت ۶۰ دلاری است. علاوه بر مدیریت ویدیوی ۴K، از Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کند و نسبت به نسل قبلی پردازنده سریعتر و ظرفیت ذخیره سازی بیشتری دارد. همچنین از آخرین ویژگی Fire TV آمازون پشتیبانی می‌کند، تجربه محیطی که هنر را نمایش می‌دهد و ویجت‌هایی را برای آب‌وهوا، تقویم، یادآوری‌ها و موارد دیگر در زمانی که تلویزیون در حالت آماده‌باش است نشان می‌دهد. مقرون به صرفه ترین آمازون Fire TV Stick همچنین برای Cyber ​​Monday به ۱۶ دلار کاهش یافته است که تنها ۱ دلار بیشتر از قیمت رکورد پایین آن است.

Apple MacBook Air M1

قدیمی تر ۱۳ اینچ مک بوک ایر که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و از تراشه M1 اپل استفاده می‌کند، با پیکربندی سطح پایه با قیمت ۷۵۰ دلار نیز به فروش می‌رسد. ما این معامله را چندین بار در چند ماه گذشته دیده‌ایم، اما با کمترین قیمتی که دیده‌ایم مطابقت دارد. اگر می توانید واقعاً ارزش دارد که به M2 Air بروید: طراحی مدرن تر، تراشه سریع تر، وب کم واضح تر و بلندگوهای بهبود یافته برای شما به ارمغان می آورد. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD در این پیکربندی فقط برای استفاده معمولی مناسب است و تقریباً به طور قطع زمانی که ما به‌روزرسانی اجتناب‌ناپذیر M3 را دریافت کنیم، تولید این مدل متوقف خواهد شد. اما اگر بودجه سخت تری دارید و واقعاً مک بوک می خواهید، M1 Air هنوز خوش ساخت، ماندگار و سریع است. کافی برای موارد ضروری ما در حال حاضر آن را در راهنمای خود برجسته می کنیم بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه.

مایکروسافت سرفیس پرو ۹

پیکربندی از سرفیس پرو ۹ مایکروسافت با پردازنده Core i5-1235U اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD و صفحه کلید سرفیس پرو مایکروسافت به قیمت ۱۰۰۰ دلار در Best Buy به فروش می رسد. این ۵۴۰ دلار از قیمت فهرست مایکروسافت کمتر است. اگر به صفحه کلید نیاز ندارید، نسخه ای با تراشه سریعتر Core i7-1255U به قیمت ۱۰۹۷ دلار کاهش می یابد. آمازون، مایکروسافت، B&H و سایر خرده فروشان این تقریباً ۲۰۰ دلار از قیمت معمولی پیکربندی در خیابان است. یکی دیگر مدل Core i7 با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۳۰۰ دلار بیشتر به فروش می رسد.

در هر صورت، سرفیس پرو ۹ راهنمای ما در این زمینه است بهترین تبلت های ۲ در ۱. در حالی که تراشه نسل دوازدهم آن است در حال بودن اگر می‌خواهید عملکرد یک لپ‌تاپ را در طراحی باریک و لمسی یک تبلت بخواهید، این دستگاه هنوز دو نسل قدیمی است. ما از سالی که مایکروسافت معمولاً به‌روزرسانی را اعلام می‌کرد گذشته‌ایم، اما اگر از سرفیس پرو قدیمی‌تری که نیاز مبرم به ارتقا دارد، مدل فعلی همچنان مفید خواهد بود.

SSD سامسونگ T9

آخرین SSD قابل حمل سامسونگ T9 در حال حاضر با قیمت ۱۱۰ دلار برای یک درایو ۱ ترابایتی به فروش می رسد که بهترین قیمتی است که از ماه گذشته عرضه شده است. می توانید این معامله سایبری دوشنبه را از آمازون یا سامسونگ به طور مستقیم. T9 جدیدترین نسخه از درایو قابل حمل محبوب سامسونگ است که مدتهاست طرفدار آن بوده ایم و از سرعت خواندن و نوشتن تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین دارای محافظ حرارتی پویا برای جلوگیری از گرمای بیش از حد است، به علاوه دارای کابل USB-C به C و USB-C به A است تا بتوانید از آن با دستگاه های مختلف استفاده کنید.

کاشی میت

این کاشی میت ردیاب بلوتوث یکی از مقرون به صرفه‌های پیشنهادی ما است هدایا و اکنون پس از اینکه کوپن ۲ دلاری روی صفحه را بریزید، با قیمت ۱۶٫۵۰ دلار به جای ۲۵ دلار در آمازون مقرون به صرفه تر است. کلیدهای شما یا هر چیز دیگری را که به آن متصل است، نگه می دارد و به شما امکان می دهد موارد را با تلفن خود پینگ و ردیابی کنید. این برنامه توسط برنامه Tile 360 ​​Life پشتیبانی می شود، که بسیار کوچکتر از شبکه Find My اپل است، اما در ما تست هاهنوز هم توانسته است مورد “گمشده” ما را در حدود ده دقیقه پس از علامت گذاری به عنوان گم شده پیدا کند.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/all-of-the-best-cyber-monday-deals-for-2023-shop-sales-from-apple-sonos-google-anker-and منتشر شد. -more-210516899.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/all-of-the-best-cyber-monday-deals-for-2023-shop-sales-from-apple-sonos-google-anker-and-more-210516899.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *