معاملات Cyber ​​Monday شامل تا ۳۰۰ دلار تخفیف جاروبرقی ربات کوسه در آمازون است

رویداد خرید سال هنوز به پایان نرسیده است و اگر به دنبال جاروبرقی رباتی برای تمیز نگه داشتن خانه خود هستید، یکی از موارد مورد علاقه Engadget با قیمتی فوق العاده در این دوشنبه سایبری به فروش می رسد. در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید با نصف تخفیف یا ۳۰۰ دلار کمتر از MSRP 600 دلاری آن. برای کسانی که در بازار جاروبرقی روباتی هستند که می تواند کف آنها را نیز تمیز کند، شارک نسخه ای از آن را نیز ارائه می دهد . پس از ۴۳ درصد تخفیف، این نوع در حال حاضر ۴۰۰ دلار است که از ۷۰۰ دلار کاهش یافته است. در هر صورت، اینها قیمت های عالی برای یک جفت جاروبرقی رباتی هستند که ترکیبی قانع کننده از ویژگی ها و عملکرد تمیز کردن را ارائه می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد، ما Shark AI Ultra را در Engadget بسیار دوست داریم، با هر دو مدل استاندارد و ۲ در ۱ در راهنمای ما برای . در واقع، ما شارک AI Ultra را بهترین انتخاب میان رده برای اکثر افراد می‌دانیم. راه اندازی آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جاروبرقی را از جعبه خارج کنید، پایه را وصل کنید و برنامه همراه Shark را روی گوشی خود دانلود کنید. هنگامی که AI Ultra اولین “اجرای کاوش” خود را به پایان رساند، متوجه شدیم که یک پاک کننده قابل اعتماد است و تمام تلاش خود را می کند تا از هر گونه مانعی که روی فرش یا زمین باقی مانده است جلوگیری کند. همچنین بسیار کم صداتر از مدل های رقیب در محدوده قیمتی مشابه بود. با این حال، بهترین ویژگی AI Ultra این است که دارای ایستگاه خالی خودکار و طراحی بدون کیسه است. این بدان معناست که به مرور زمان نیازی به خرج کردن پول اضافی برای AI Ultra نخواهید داشت.

در مورد مدل ۲ در ۱، توانایی‌های پاک‌کنندگی مبتنی بر آب و محلول پایه‌ای است، اما نیاز به بیرون آوردن یک سطل و سطل قدیمی را ندارد. در آزمایش ما، AI Ultra Ultra 2-in-1 باعث شد که کف‌های چوب‌های سخت و کاشی‌های ما به طرز چشمگیری تمیزتر شوند. همانطور که گفتم، هر دو مدل گزینه های بسیار خوبی هستند، به خصوص وقتی که به اندازه فعلی مقرون به صرفه باشند.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cyber-monday-deals-include-up-to-300-off-shark-robot-vacuums-on-amazon-183038708.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/cyber-monday-deals-include-up-to-300-off-shark-robot-vacuums-on-amazon-183038708.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *