معاون اپل مهندسی سخت افزار شرکت را پس از ۲۵ سال ترک می کند

دی جی نووتنی، یکی از برترین معماران مهندسی سخت افزار اپل، اپل را به مقصد Rivian Automotive ترک می کند. بلومبرگ در آخر هفته گزارش شده است.

معاون اپل مهندسی سخت افزار شرکت را پس از ۲۵ سال ترک می کند
نووتنی به مدت ۲۵ سال در اپل کار کرده است و در توسعه آی پاد و آیفون در چندین نسل از سخت افزار بسیار تاثیرگذار بوده است. به گفته منابع این گزارش در اپل، او همچنین به توسعه آی‌پد کمک کرد و اپل واچ را وارد بازار کرد.

نووتنی همچنین در “پروژه تایتان”، تلاش متوقف شده این شرکت برای توسعه یک وسیله نقلیه الکتریکی خودران، مشارکت داشت. اخیراً او مدیر ارشد مسئول توسعه دستگاه‌های خانگی آینده، با تمرکز ویژه بر روباتیک و هوش مصنوعی بود. گفته می شود اپل آینده ای را بررسی کرده است اسپیکر هوم پاد رده بالا که می تواند شامل یک آی پد متصل از طریق یک بازوی رباتیک باشد که کاربران را در یک اتاق ردیابی و دنبال می کند.

نووتنی معاون ارشد برنامه‌های خودرو در Rivian خواهد شد که شاسی‌بلندهای الکتریکی و کامیون‌های پیکاپ می‌سازد. بر اساس این گزارش، این مقام اجرایی روز جمعه از خروج خود به همکاران خبر داد.

نووتنی در یادداشتی به همکارانش نوشت: «محصولات عالی همان کاری است که ما بهترین کار را انجام می دهیم و من در این راه بسیار خوش شانس بودم که بخشی از تیم های شگفت انگیزی بودم که همه چیز را از iPod، iPhone، iPad، Watch و بسیاری دیگر توسعه دادند. که توسط بلومبرگ مشاهده شد. اپل زندگی من بوده است، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که به زندگی ادامه دهم و کمک کنم تا مجموعه جدیدی از محصولات را زنده کنم.

چند تن از مدیران ارشد اپل در سال های اخیر شرکت را ترک کرده یا ترک کرده اند. چهره های قابل توجه در میان آنها عبارتند از تانگ تان، معاون طراحی محصول اپل برای آیفون و اپل واچ، که ماه آینده به شرکت طراحی LoveFrom جانی آیو می پیوندد، و استیو هتلینگ، رهبر فناوری های سخت افزاری، که سال گذشته اپل را ترک کرد.

برچسب ها: بلومبرگ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/29/apple-hardware-engineer-leaving-25-years/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *