هدفون WH-1000XM5 ANC سونی به ۳۲۸ دلار بازگشت

هدفون WH-1000XM5 سونی به دلیل بهبود کیفیت صدا، تناسب راحت و حذف نویز فعال بسیار موثر (ANC) از محبوب‌ترین هدفون‌های موجود در بازار هستند. اگر به دنبال خرید یک جفت بوده اید، اکنون زمان خوبی برای اقدام است. آنها در حال حاضر در آمازون در رنگ های مشکی، آبی نیمه شب و نقره ای به فروش می رسند برای ۳۲۸ دلار۱۸ درصد از قیمت فهرست.

WH-1000XM5 امتیاز عالی ۹۵ را در ما کسب کرد بررسی Engadgetبه لطف بهبودهای تقریباً از هر نظر نسبت به هدفون های مورد علاقه قبلی ما، WH-1000XM4. شاید بزرگترین تناسب اندام و راحتی به لطف توزیع وزن بهینه تر، گوشواره های چرم مصنوعی و کمی کاهش وزن باشد.

کیفیت صدا نیز به دلیل درایورهای فیبر کربنی ۳۰ میلی‌متری که بیس پانچی‌تری ارائه می‌دهند، بالا رفت. ما همچنین وضوح بیشتری را دیدیم که به شما کمک می کند جزئیات دقیق را بشنوید، همراه با عمق بهبود یافته که موسیقی را فراگیرتر می کند. و پردازش صدای DSEE Extreme سونی، جزئیات از دست رفته در اثر فشرده سازی را بدون هیچ تاثیر قابل توجهی بر کیفیت صدا بازیابی می کند.

ANC به همان اندازه چشمگیر است. با دو برابر تعداد میکروفون های حذف نویز موجود در M4، همراه با یک تراشه اختصاصی V1 جدید، M5 کار بهتری در به حداقل رساندن نویز پس زمینه انجام می دهد. و از نظر میکروفون، متوجه شدیم که M5 کیفیت مکالمه برتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. علاوه بر این، با فعال کردن ANC، ۳۰ ساعت زمان گوش دادن دریافت می‌کنید که برای طولانی‌ترین پروازها کافی است.

اشکال اصلی هدفون WH-1000XM5 در مقایسه با مدل قبلی این است که دیگر تا می‌شوند و تنظیمات ANC دانه‌ای موجود در مدل‌های دیگر را ندارند. QuietComfort Ultra Bose. موضوع دیگر قیمت ۴۰۰ دلاری است. اما در ۳۲۸ دلارآنها یک معامله محکم هستند – و این قیمت برای همه رنگ های اصلی اعمال می شود.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-fall-back-to-328-091611120.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-fall-back-to-328-091611120.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *