ممنوعیت فروش اپل واچ از فردا در ایالات متحده اعمال می شود

بر اساس یک گزارش، درخواست اپل برای باقی ماندن ممنوعیت فروش اپل واچ برای مدت زمان تجدید نظر، امروز توسط دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال رد شد. سند دادگاه مشاهده شده توسط MacRumors. بایگانی نشان می دهد که توقف موقت اپل از ۱۸ ژانویه در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام برداشته می شود، به این معنی که ممنوعیت فروش فردا دوباره برقرار می شود.

ممنوعیت فروش اپل واچ از فردا در ایالات متحده اعمال می شود
این سفارش به این معنی است که اپل بار دیگر نمی‌تواند مدل‌های اپل واچ با حسگر اکسیژن خون، از جمله سری ۹ و اولترا ۲ را در ایالات متحده بفروشد. ممنوعیت اولین بار ماه گذشته شروع شداما این بود سریع مکث کرد پس از اینکه اپل اقامت موقت دریافت کرد.

کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده در سال گذشته دستور ممنوعیت واردات و فروش را صادر کرد پس از صدور حکمی مبنی بر اینکه اپل حق اختراع پالس اکسیمتری ماسیمو را با قابلیت سنجش اکسیژن خون اپل واچ که برای اولین بار در مدل سری ۶ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، نقض کرده است. ماسیمو اپل را متهم کرده است. سرقت اسرار تجاری و شکار غیرقانونی کارمندان.

اپل احتمالا مدل های اصلاح شده اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ را به فروش خواهد رساند بدون برنامه Blood Oxygen در ایالات متحده برای نادیده گرفتن ممنوعیت فروش، در حالی که همچنان به شکایت نقض حق اختراع خود علیه Masimo ادامه می دهد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ سری ۹
راهنمای خریدار: اپل واچ (خنثی)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/17/apple-watch-sales-ban-reinstated/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *