ممنوعیت واردات اپل واچ در حال حاضر متوقف شده است

دادگاه تجدیدنظر فدرال در واشنگتن دی سی به اپل اجازه داد تا به واردات اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در روز چهارشنبه ادامه دهد. تصمیم دادگاه یک روز پس از اپل صادر می شود درخواست تجدیدنظر داد برخلاف تصمیم کمیسیون تجارت بین‌المللی (ITC) مبنی بر ممنوعیت واردات هر دو مدل اپل واچ، که در مرکز اختلافات ثبت اختراع هستند.

حکم دادگاه موقت است. تا ۱۰ ژانویه به ITC فرصت داده است تا به درخواست اپل برای توقف طولانی‌مدت ممنوعیت در طول فرآیند تجدیدنظر پاسخ دهد. رویترز گزارش شده است. این بدان معناست که اپل باید بتواند فروش اپل واچ را در وب سایت خود و در فروشگاه های اپل در ایالات متحده از سر بگیرد، کاری که این شرکت هفته گذشته انجامش را متوقف کرده بود. هر دو مدل ساعت در زمان انتشار هنوز در وب سایت اپل در دسترس نبودند. اپل به درخواست برای اظهار نظر از طرف Engadget پاسخ نداد.

بخش Watch از تجارت اپل حدود ۱۷ میلیارد دلار در سال درآمد دارد. بر این اساس به بلومبرگ. در ماه اکتبر، ITC مشخص اپل دو حق ثبت اختراع متعلق به یک شرکت دیگر مستقر در کالیفرنیا به نام Masimo را نقض کرده است. هر دو پتنت حول حسگر اکسیژن خونی می چرخیدند که اپل از سال ۲۰۲۰ در اکثر مدل های ساعت گنجانده است. ITC درخواست تجدید نظر اپل علیه تصمیم خود را رد کرد و پرونده را برای بررسی ریاست جمهوری به کاخ سفید ارسال کرد. پرزیدنت بایدن، با این حال، تصمیم ITC را وتو نکرد، به این معنی که این ممنوعیت به طور رسمی هفته گذشته اجرایی شد.

اپل در درخواست تجدیدنظر خود که در روز سه‌شنبه ارائه شد، ادعا کرد که در صورت ادامه این ممنوعیت، این شرکت “مضرات جبران ناپذیری خواهد دید”. شرکت است در حال کاوش طراحی مجدد حسگرهای اکسیژن خون در ساعت هوشمند خود پس از توافق ITC و Masimo مبنی بر اینکه یک تعمیر نرم‌افزاری که شرکت در ابتدا در تلاش بود تا آن را صادر کند، برای حل اختلاف حق ثبت اختراع کافی نیست.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-apple-watch-import-ban-is-paused–for-now-183332952.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-apple-watch-import-ban-is-paused–for-now-183332952.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *