بهترین قیمت‌های فصل را در لوازم جانبی محبوب اپل از جمله AirTag، Apple Pencil و MagSafe Charger دریافت کنید.

امروز مجموعه‌ای از معاملات لوازم جانبی اپل را دنبال می‌کنیم که بسیاری از آن‌ها در این هفته با قیمت‌های همیشه پایین هستند. این شامل AirTag، MagSafe Charger، Apple Pencil 2، MagSafe Duo Charger و Pro Display XDR است. همه این معاملات را می توان در آمازون یافت.

بهترین قیمت‌های فصل را در لوازم جانبی محبوب اپل از جمله AirTag، Apple Pencil و MagSafe Charger دریافت کنید.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

ویژگی های برجسته شامل AirTag با ۲۳٫۹۹ دلار (۶ دلار تخفیف) و AirTag 4-Pack با ۷۸٫۹۹ دلار (۲۰ دلار تخفیف) است که هر دو تنها چند دلار با قیمت های پایین قبلی خود فاصله دارند و بهترین قیمت هایی هستند که در طول این مدت ردیابی کرده ایم. فصل تعطیلی.

برای محصولات MagSafe، شارژر MagSafe با قیمت ۲۹ دلار (۱۰ دلار تخفیف) و شارژر MagSafe Duo با قیمت ۹۸٫۵۰ دلار (۳۰ دلار تخفیف) وجود دارد. اینها همچنین فقط چند دلار از قیمت‌های پایین بی‌سابقه‌شان کم‌تر است و مطمئناً بهترین معاملاتی که برای باقیمانده سال ۲۰۲۳ خواهید یافت.

در نهایت، آمازون دارای Apple Pencil 2 با قیمت ۸۹٫۰۰ دلار (۴۰ دلار تخفیف) است و همچنین قیمت پایین بی سابقه ای در Pro Display XDR (شیشه استاندارد) با قیمت در ۴,۳۹۹٫۹۹ دلارکاهش از ۴۹۹۹٫۰۰ دلار

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/27/accessories-airtag-pencil-best-prices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *