ممکن است به زودی برای استفاده از Galaxy AI مجبور به پرداخت هزینه شوید

هیجان زیادی پیرامون راه اندازی وجود دارد Galaxy AI در سری جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ دستگاه ها کاملا موجه است حداقل در ذهن مناز آنجایی که Galaxy AI مواردی مانند ویرایش عکس مولد هوش مصنوعی و ترجمه تماس بلادرنگ را به این تلفن‌های جدید می‌آورد. با این حال، در حالی که این ویژگی ها بسیار جالب هستند، آیا به طور خاص برای قرار گرفتن آنها در تلفن خود هزینه می کنید؟

در اوایل این هفته، زمانی که سامسونگ اعلام کرد که این هوش مصنوعی گلکسی جدید را به گوشی‌های دیگر اضافه می‌کند، این جمله زیر را به زبان آورد: «ویژگی‌های Galaxy AI تا پایان سال ۲۰۲۵ به صورت رایگان در دستگاه‌های سامسونگ گلکسی پشتیبانی‌شده ارائه خواهند شد. ” “

ما برای کمی شفافیت در مورد این موضوع با سامسونگ تماس گرفتیم، اما به زبان انگلیسی ساده وجود دارد. در حال حاضر، استفاده از این ویژگی های Galaxy AI رایگان است، اما در برخی مواقع، به نظر می رسد که کاربران باید به هر طریقی برای آنها هزینه کنند.

ممکن است به زودی برای استفاده از Galaxy AI مجبور به پرداخت هزینه شوید

اکنون، ما چیزی در مورد قیمت گذاری یا نحوه پرداخت برای ویژگی های هوش مصنوعی نشنیده ایم (اشتراک ماهانه؟)، اما چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که ما نه یک طرفدار اجازه دهید به طور خلاصه توضیح دهم که چرا. سامسونگ سری گلکسی اس ۲۴ را با ۷ سال به روز رسانی اندروید راه اندازی کرد. این طولانی ترین زمانی است که آنها تا به حال از یک تلفن پشتیبانی کرده اند. قابلیتی که بیش از همه توسط سامسونگ در Unpacked و سایر مواد بازاریابی در این دستگاه ها تبلیغ شده است Galaxy AI است. در واقع، من تصور می کنم که آنها امیدوارند مردم را متقاعد کنند که این تلفن ها را صرفاً بر اساس ویژگی های هوش مصنوعی بخرند. آیا شخص دیگری مشکل را می بیند؟ این اشتباه است که دستگاهی با این ویژگی‌ها را به‌صورت رایگان بفروشیم، سپس برگردیم و از آن‌ها بخواهیم تا دو سال بعد بدون توجه بیشتر، هزینه این ویژگی را بپردازند. من این وضعیت را اینگونه می بینم.

برای روشن بودن، سامسونگ هنوز دقیقاً اعلام نکرده است که کاربران برای چه ویژگی‌هایی پول پرداخت خواهند کرد، که توجه به آن مهم است زیرا بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI بیشتر به گوگل مربوط می‌شوند تا سامسونگ. برای مثال، Chat Assist و Circle to Search بیشتر جادوی هوش مصنوعی گوگل هستند تا سامسونگ. مجدداً برای اظهار نظر با سامسونگ تماس گرفتیم و در صورت و زمانی که پاسخی شنیدیم به‌روزرسانی خواهیم کرد.

ما شما را با یک سوال ترک می کنیم: آیا برای Galaxy AI در دستگاه سامسونگ خود هزینه می کنید؟ اگر چنین است، چقدر؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/19/users-may-soon-be-paying-samsung-for-galaxy-ai-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *