ممکن است تیم های مایکروسافت قابلیتی را که در واقع استفاده از آن را لذت بخش تر می کرد، از بین برده باشد

ممکن است تیم های مایکروسافت قابلیتی را که در واقع استفاده از آن را لذت بخش تر می کرد، از بین برده باشد

کاربران از تیم های مایکروسافت به‌روزرسانی جدید این شرکت نشان می‌دهد که به دنبال راهی خصوصی‌تر، اما در عین حال کمی شیک‌تر برای ایجاد پس‌زمینه در هنگام تماس ویدیویی، ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانید.

را کنفرانس ویدیویی سرویس بر روی ویژگی جدیدی کار می کرد که جلوه “شیشه مات” را به ارمغان آورد پس زمینه تیم های مایکروسافتارائه حریم خصوصی اضافی برای آن دسته از کاربرانی که مایل به نشان دادن محل زندگی خود نیستند.

با این حال، این ویژگی اکنون از چرخه انتشار خارج شده است، حداقل در حال حاضر، زیرا مایکروسافت به دنبال ایجاد برخی تغییرات یا تغییرات احتمالی است.

پس زمینه تیم های مایکروسافت

“ما در حال حاضر این ویژگی را عرضه نمی کنیم و زمانی که جدول زمانی به روز شده داشته باشیم، اعلامیه جدیدی را اعلام خواهیم کرد.” ورود در نقشه راه رسمی مایکروسافت ۳۶۵ برای ویژگی خوانده شده است.

این به‌روزرسانی که در ابتدا در ماه می ۲۰۲۳ به نقشه راه اضافه شده بود، قرار بود در مارس ۲۰۲۴ عرضه شود. به نظر نمی‌رسد دلیل خاصی برای حذف چنین ویژگی وجود داشته باشد، بنابراین ما فرض می‌کنیم این تاخیر به دلیل یک مشکل فنی یا چیزی داخلی در مایکروسافت است.

این تأخیر ممکن است برای کاربران تیم های مایکروسافت که امیدوارند فرصت شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی بیشتری در تماس های خود داشته باشند، ناامید کننده باشد. این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از فرمت تصویر PNG، که معمولاً گرافیک‌ها را در پس‌زمینه شفاف نمایش می‌دهد، گرافیک‌ها را با جلوه تاری ترکیب کنند.

گنجاندن چنین قالبی باعث می شد که ناحیه شفاف تار شود و خود گرافیک جلوه اصلی پس زمینه را تشکیل دهد.

این شرکت افزود: «شیشه مات نوعی جلوه پس‌زمینه است که به کاربران کمک می‌کند تا حریم خصوصی خود را با محو کردن پس‌زمینه حفظ کنند، اما به روشی حرفه‌ای‌تر و خلاقانه‌تر».

TechRadar Pro برای اظهار نظر با مایکروسافت تماس گرفته است و برای هرگونه تغییر بیشتر در ورودی نقشه راه نظارت خواهد کرد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-teams-may-have-killed-off-a-feature-that-might-have-actually-made-it-more-enjoyable-to-use

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *