صفحه‌کلید مجازی Apple Vision Pro به‌عنوان «حذف کامل» منفجر شد

هر کسی که به رونمایی از هدست ویژن پرو اپل در WWDC 2023 توجه کند، دمو کیبورد مجازی آن را دیده است. صفحه کلید در هوا شناور است و به شما این امکان را می دهد که متن را در محیط محاسباتی فضایی خود در حالی که دستگاه را پوشیده اید وارد کنید.

صفحه‌کلید مجازی Apple Vision Pro به‌عنوان «حذف کامل» منفجر شد
با این حال، هر کسی که قصد دارد صفحه کلید فیزیکی خود را کنار بگذارد ممکن است بخواهد برای مدتی بیشتر آن را نگه دارد: به گفته بلومبرگمارک گورمن، تجربه صفحه کلید مجازی در visionOS 1.0 “یک حذف کامل” است و بیشتر مردم مایلند به جای آن از صفحه کلید بلوتوث استفاده کنند.

گورمن در مقاله ای نوشت: «صفحه کلید مجازی Vision Pro حداقل در ۱٫۰ حذف کامل است. پست X. “شما باید هر کلید را یک انگشت یکی یکی فشار دهید، مانند قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه تایپ کنید. هیچ تایپ جادویی در هوا وجود ندارد. همچنین می توانید به یک کاراکتر نگاه کنید و آن را بچسبانید. شما یک صفحه کلید بلوتوث می خواهید.”

به گفته اپلدکمه‌های روی صفحه‌کلید مجازی برای تقلید از توانایی فشار دادن کلیدهای فیزیکی در بالای صفحه قرار گرفته‌اند، و صفحه‌کلید حتی شامل بازخورد از طریق جلوه‌های صوتی فضایی برای «جبران اطلاعات لمسی از دست رفته» است.

با ادامه صحبت های گورمن، به نظر نمی رسد که اپل این تجربه را کاملاً کامل کرده است، که احتمالاً همیشه به دلیل خستگی ناشی از نگه داشتن دستان خود در هوا برای تایپ کردن، صرف نظر از اینکه اپل چه کاری انجام می دهد، از بین می رود. آن را در به روز رسانی های نرم افزاری آینده بهبود بخشید. خوشبختانه Vision Pro می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به لوازم جانبی مک از جمله صفحه کلید جادویی و صفحه‌کلید جادویی برای ورودی لمسی سنتی‌تر متصل شود.

پیش‌سفارش‌های Apple Vision Pro از ۳۴۹۹ دلار در روز جمعه، ۱۹ ژانویه ساعت ۵ صبح به وقت PST آغاز می‌شود و فروش دستگاه از جمعه، ۲ فوریه در ایالات متحده آغاز می‌شود و انتظار می‌رود در کانادا و بریتانیا نیز در آینده در دسترس قرار گیرد. سال

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/15/apple-vision-pro-virtual-keyboard-criticism/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *