ممکن است نام اپل ویژن پرو همچنان با مشکلات مربوط به علائم تجاری در چین مواجه شود

هدست ویژن پرو اپل همچنان ممکن است با آن روبرو شود مسائل مربوط به علامت تجاری با هواوی زمانی که این شرکت آن را در چین راه اندازی کرد.

ممکن است نام اپل ویژن پرو همچنان با مشکلات مربوط به علائم تجاری در چین مواجه شود
همانطور که توسط پست صبحگاهی چین جنوبیغول فناوری چینی هوآوی نام “Vision Pro” را در سال ۲۰۲۱ در این کشور به ثبت رساند. این ثبت شامل طیف گسترده ای از کالاها و خدمات، از جمله هدست های واقعیت مجازی و نمایشگرهای ویدیویی پوشیدنی است که عملاً حقوق انحصاری نام “Vision Pro” را به هوآوی اعطا می کند. در چین تا نوامبر ۲۰۳۱٫

طبق گزارش اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA)، درخواست اپل برای حقوق علامت تجاری “Vision Pro” در حال حاضر در حالت “امتناع از بررسی مجدد” قرار دارد. علاوه بر این، اپل برای علامت تجاری نام تجاری “اپل ویژن پرودر ژوئن ۲۰۲۳، و این برنامه هنوز در دست بررسی است، و استراتژی برندسازی شرکت برای محصول در چین نامشخص است.

اولین تلاش هوآوی در زمینه عینک هوشمند با معرفی “عینک ویژن” در دسامبر ۲۰۲۲ صورت گرفت و مجموعه خود را با نام تجاری Vision که شامل طیف وسیعی از صفحه نمایش های تلویزیون هوشمند نیز می شود، گسترش داد. پس از انتشار Vision Pro اپل در ماه فوریه در ایالات متحده، شایعه شده است که هواوی در حال آماده سازی برای عرضه دستگاه های مشابه است.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/14/vision-pro-trademark-issues-in-china/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *