Pokémon Scarlet و Violet یک بازی Pokémon Legends ZA را پنهان می کنند

طرفداران پوکمون برای بازی آتی Legends ZA در Scarlet and Violet یک مزاحمت کوچک پیدا کرده اند.

همانطور که توسط کاربر reddit انتخاب شده است کایل لاور، در Scarlet و Violet نشانه هایی وجود دارد که از همان حروف رمزآلود استفاده می کنند که در تریلر اعلام Pokémon Legends: ZA نوشته شده است. در همین حال، یکی از شخصیت‌های این منطقه توضیح می‌دهد که پنج ساختمان با این علامت، همگی «مالک یک شرکت املاک و مستغلات به نام Paldea Realty هستند».

طرفداران بر این باورند که گروه Paldea Realty می تواند همان شرکتی باشد که طرح توسعه شهری Lumiose City را انجام می دهد، همانطور که در تریلر اعلامی ZA (که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید).


Pokémon Scarlet و Violet یک بازی Pokémon Legends ZA را پنهان می کنندPokémon Legends: ZA به طور همزمان در سراسر جهان در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود!


تریلر Pokemon Legends: ZA.

اگر می خواهید این تیزر کوچک را برای خود پیدا کنید، این علامت را می توانید در Levincia در Paldea شرقی، در پای یکی از ساختمان های بلند آنجا پیدا کنید.

این یک تخم مرغ کوچک، اما نسبتاً جذاب عید پاک برای طرفداران پوکمون است که منتظر بازی بعدی این سری هستند.

Pokemon ZA & Paldea Connection
توسطu/Kyle Laverre که درPokemonZA

در مورد بازی بعدی، Pokémon Legends: ZA همه در شهر Lumiose اتفاق می افتد در منطقه کالوس این همان منطقه ای است که برای اولین بار در Pokémon X و Y بیش از ۱۰ سال پیش، در سال ۲۰۱۳، کاوش کردیم.

اولین تریلر بازی Pokémon Legends: ZA طرح‌های معماری قدیمی را نشان می‌دهد که به دنیایی آینده‌نگر از ساختمان‌های قاب سیمی درخشان و پوکمون‌های هولوگرافیک تبدیل می‌شوند که همگی در اطراف محیطی شبیه به ترون در کنار انسان‌ها قمار می‌کنند.

ما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Pokémon Legends: ZA نداریم، اما همینطور است انتظار می رود زمانی در سال ۲۰۲۵ وارد شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-scarlet-and-violet-hide-a-pokemon-legends-z-a-tease?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *