ممکن است پرداخت‌های شما از طریق تسویه حساب «batterygate» اپل در نهایت در راه باشد

برخی از دارندگان آیفون که ادعای ۵۰۰ میلیون دلاری را برای حل و فصل اقدام دسته جمعی اپل در مورد کاهش باتری ارائه کرده اند، گزارش شده است که کاهش پرداخت خود را دریافت کرده اند. در سال ۲۰۲۰، اپل موافقت کرد که یک دعوی در سال ۲۰۱۷ را حل و فصل کند که این شرکت را متهم به کاهش عمدی عملکرد آیفون های قدیمی بدون افشای درست به مصرف کنندگان می کرد که این کار را انجام می دهد. در زمان تسویه حساب، تخمین زده می شد که صاحبان آیفون دریافت کنند . اما، با توجه به و سپرده مستقیم به اشتراک گذاشته شده توسط یک کاربر، پرداخت های فردی تا ۹۲ دلار در آخر هفته شروع شد.

این تسویه حساب که فقط برای دارندگان آیفون در ایالات متحده اعمال می شود، آیفون ۶، ۶ پلاس، ۶s، ۶s پلاس و SE را تا زمانی که iOS 10.2.1 یا بالاتر را قبل از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ اجرا می کردند، همراه با آیفون ۷ یا ۷ پلاس که اجرا می کردند، پوشش می دهد. iOS 11.2 یا بالاتر در همان تاریخ قطع. ادعاها باید تا اکتبر ۲۰۲۰ ثبت می‌شد. افرادی که دارای چندین مدل بودند که این معیارها را داشتند، اجازه داشتند برای هر کدام ادعاهای جداگانه ارائه کنند – به این معنی که برخی از آنها یک سری پرداخت‌ها را از اپل دریافت خواهند کرد.

اگر هنوز مبلغی را دریافت نکرده اید، مطمئن باشید که احتمالاً به زودی خواهد آمد. در یک به روز رسانی در ماه دسامبر در وب سایت تسویه حسابمی‌گوید پرداخت‌ها باید از ژانویه ۲۰۲۴ شروع به کاهش کنند، که با گزارش‌هایی مطابقت دارد که شروع به ریزش کرده‌اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/your-payments-from-apples-batterygate-settlement-may-finally-be-on-the-way-153655660.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/your-payments-from-apples-batterygate-settlement-may-finally-be-on-the-way-153655660.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *