منابع زنجیره تامین می گویند اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود

اپل اکنون در حال تصمیم گیری در مورد طراحی اولین دستگاه تاشو خود با افزایش کار روی پروژه است. دیجی تایمز گزارش ها.

منابع زنجیره تامین می گویند اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود
با استناد به منابع زنجیره تامین تایوانی در گزارشی با دیوار پرداخت، دیجی تایمز ادعا می کند که اپل حداقل پنج سال است که اولین محصول تاشو خود را توسعه داده است. این نشریه که شایعات قبلی را تأیید می کند، ادعا می کند که دستگاه تاشو قرار است یک “دستگاه بزرگتر” باشد تا یک دستگاه آیفون، به جای تجسم تبلت یا نوت بوک. گفته می‌شود که تلاش‌های طراحی روی این دستگاه پیش از برنامه‌هایی برای تولید انبوه در حال نزدیک شدن است.

از آنجایی که مکانیزم‌های لولا برای دستگاه‌های تاشو در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای پیشرفته شده‌اند، گفته می‌شود مشکل اصلی برای دستگاه‌های تاشو اپل، توسعه پنلی است که نیازهای کیفی آن را برآورده کند. این گزارش می افزاید که شایعه اپل است تعلیق توسعه پنل نمایشگر تاشو سامسونگ و سازماندهی مجدد داخلی برای انتقال مهندسان Vision Pro به پروژه تاشو، حرکات متناقضی نیستند، زیرا شرکت به شدت کیفیت را در اولویت قرار داده است.

این گزارش تصریح کرد که اپل کار بر روی دستگاه‌های تاشو را به حالت تعلیق در نیاورده است و ظاهراً این شرکت اکنون دارای بخش‌های متعددی است که مسئول خطوط مختلف محصولات تاشو هستند. اولین دستگاه تاشو اپل تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/first-apple-foldable-wont-be-an-iphone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *